Mahler Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Satt pris om noen flyttet dette til riktig kategori, smarttelefoner. Hei folkens. Har rikelig med penger, singel og frank, så skal no kjøpe meg en telefon, noe som begynner å bli vell 6 år siden sist, og da ble eg skuffet og skrekkslagen over dårlig kvalitet. Eg har lyst på Android (Nokia sin nye hadde vært alternative), og eg liker veldig godt størrelsen på Galaxy Tab som nå nylig har blitt testet her. Selv om eg er teknisk av meg (snart ferdig med programmerings utdannelsen min i Java), er mobil markedet nå ganske omfattende blitt. Og siden eg kun har 1 erfaring på kanskje 10år med kjøp av mobil, stiller eg her som nybegynner. Eg har litt tvil angående å velge Samsung, de har noe eget grensesnitt på mobilene sine, stemmer ikke dette? Eg vil helst skreddersy alt på min mobil, og ser helst til at dette er det lagt opp til, at man sitter med god kontroll over mobilen. Vet dere om Samsung har lagt inn noe egen programvare som de ikke vil du skal ta vekk? I en ideel verden ville eg fått en mobil som var ganske tom, hadde akkurat det den trengte, så hentet man ned programmer man ønsket selv, ikke motsatt. Noen med erfaring med Samsung mobiler som har noe å si på hvordan mobilen er satt opp? Har man kontroll? Er det knotete å fjerne ting man ikke vil ha? Takker for alle tilbakemeldingene, hva som helst vil hjelpe. Endret 11. november 2010 av Mahler Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Galaxy Tab er kanskje i det største laget til å brukes som en telefon. Om det er Galaxy S du mener, så ville jeg heller anbefalt Desire HD som en god Android-mobil. Lenke til kommentar
Olannon Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Høres ut som en stock androidtelefon eller HTC av noe slag passer bra. Tab egner seg dårlig som telefon, selv om den forsåvidt har støtte for det. Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Takker for svar. Faktisk var det størrelsen som imponerte meg mest med Galaxy Tab, eg liker denne størrelsen, selv som telefon. Eg går aldri med telefon på meg, har det i en veske eller innenfor en frakk der lommen er mer enn stor nok. Det eg trenger er god kontroll over mobilen, at den lar seg tilpasse meg. Lar den seg installere et nytt OS på? F.eks Symbian eller Maemo? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Galaxy Tab er ikke en telefon, det er en tablet! Den er nesten like stor som iPad. Den tilsvarende telefonen for Galaxy Tab er Galaxy S. Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Galaxy Tab er ikke en telefon, det er en tablet! Den er nesten like stor som iPad. Den tilsvarende telefonen for Galaxy Tab er Galaxy S. Så mener du at Galaxy S er bedre på telefon egenskaper enn Taben? Hvordan? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg mener at Galaxy Tab i all hovedsak ikke er en telefon, men en tablet! Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Størrelsen passer meg utmerket, og kommer til å bruke den som telefon og, dvs eg har ikke en mobil utenom denne. Som sagt, størrelsen var det som fristet mest med denne Tableten, som min nye telefon. Den kommer selvsagt til å bli brukt mer enn kun en telefon. Spørsmålet er hvor "åpen" telefonen er for konfigurering. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Spørsmålet er, hvor skal du putte øret ditt når du skal ringe? Eller skal du ha konstant handsfree? Her kan du se hvordan den er å bruke som telefon. http://www.youtube.com/watch?v=wZ9RNhJAgjE Lenke til kommentar
Mahler Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Hjelpe meg, det der så virkelig fantastisk ut. Skikkelig old school mobiltelefon størrelse på den der. Ser for meg at eg bruker handsfree nesten alltid, men ser ikke helt hva som er galt med å bare bruke den som vanlig mobil heller, eneste er jo at det ser komisk ut. I følge kommentarer på youtube filmen, holdt han visst en finger eller noe foran micen slik at mottaker hørte han dårlig i starten. Men jo, ser for meg en god handsfree til den. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg skal ikke protestere på kjøpet ditt, for du får sikkert kjempemye glede ut av den. Men jeg synes bare at det var viktig å informere om hvor stor den faktisk er, og at den ikke er helt optimal som telefon. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Har du kjøpt den? Har du fått den? Funker den greit? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå