Gå til innhold

HTC Desire - dekningsproblem

Scannor

Anbefalte innlegg

Halla godtfolk!

Jeg har de to siste månedene opplevd at min Desire har ekstremt dårlig dekning, selv midt i Bergen by. Plutselig går den fra full dekning, til null dekning. Den lager også en type metallyd når jeg snakker i den.

Det som er rart, er at når jeg av og til går på de plassene med minst sannsynlighet for dekning, så blir dekningen optimal. Jeg har opplevd at det er lite dekning i klasserom, mens på dassen som ligger midt i bygget, uten vinduer og sånne fantasiske visuelle ting, gir god dekning.

What to do?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan være teleoperatøren. Prøv SIM-kortet i en annen mobil og test der du vet det er problemer.

Ellers kan det være lurt å ikke ta med mobilen på "dassen". Du verden så mye bakterier og dritt det må være på mobilen din! Ikke rart den streiker. :)

Lenke til kommentar

Har desire selv og netcom som operatør, opplever det samme, står 0 streker på dekning midt i oslo by hvor jeg vet andre har dekning. Altså, det er ikke sånn at jeg ikke har dekning 24/7, men det virker som om det kommer og går, har ikke opplevd noe problemer med å sende/mot ta meldinger eller samtaler.

Bortsett fra en gang hvor den ikke ville har kontakt i det hele tatt og jeg måtte skru den av, ta ut batteriet og simkortet, sette inn igjen og slå på før det virka. (Aner ikke om dette var av samme årsak eller ikke, tviler egentlig)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...