phobb Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hei, Har nettopp bestillt meg Dell XPS 17 med Intel® Core™ i7 740QM (1.73 Ghz, 6MB, 4C) prosessor, 4 GB DDR3 minne på 1333mHz og 3GB NVIDIA® GeForce® 445M GT-grafikkort. Noen som har erfaring med denne laptopen enda? På forhånd takk Edit: Typisk, hver gang jeg bestiller laptop fra dell så er leveringstiden 4-5 uker.... Sist gang gikk det 6 uker, fortsatt ikke fått laptopen så jeg bare avbestilte. Noen flere som opplever så lang ventetid? Har nå fått den og fått svar på alle mine spørsmål Endret 30. november 2010 av red_bulls Lenke til kommentar
fred1rav Skrevet 30. november 2010 Del Skrevet 30. november 2010 noen tilbakemelding på hva du synes om pcen til oss andre som vurderer å kjøpe? Lenke til kommentar
phobb Skrevet 1. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 1. desember 2010 (endret) noen tilbakemelding på hva du synes om pcen til oss andre som vurderer å kjøpe? Jeg synes den virker veldig bra foreløpig. Viften støyer en del når den kjører krevende programmer. De foreløpige testene jeg har tatt er Windows Opplevelsesindex der den laveste scoren var 5.9, som var harddisken. Høyeste score var skjermkortet og CPU som fikk 7.1. Minnet fikk 5.9, men jeg satt inn 4 ekstra GB i går (hadde 4 fra før) og da gikk scoren opp til 7.1. På 3D Mark 2006 får jeg 10900 poeng. Har testet WoW, SC2 og FSX. På WoW og FSX går alt glatt på maks grafikk og detaljer. På SC2 har jeg høyeste grafikk, og alle detaljer på high, går også glatt her. Håper dette hjelper deg noe. Er det noe mer du lurer på så ta kontakt så skal kan jeg sikkert finne det ut. Edit: Hovedkortet som følger med maskiner med 740Q prosessoren har 4 minnesloter. Så anbefaler å bare kjøpe 4GB hos Dell, for så å kjøpe mer hos en nettbutikk. Koster bare 500,- på nettbutikk for 4GB, mens Dell skal ha veldig mye mer. Enkelt å sette inn også, alle minneslotene er tilgjengelig bak samme luke på baksiden av maskinen. Endret 1. desember 2010 av red_bulls Lenke til kommentar
fred1rav Skrevet 1. desember 2010 Del Skrevet 1. desember 2010 takk så mye for svar, dette hjalp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå