Boris Yeltsin Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hei. Jeg lurer på hvordan man får levert Deathy når du kjøpte full access til live sendingene til BlizzCon 2010. Får du en kode, eller blir den levert direkte til accounten uten å måtte claime den? Noen som vet? PS: Prøvde å google, faktisk. Men fant ikke helt ordlyden for å søke etter det jeg letet etter. Endret 11. november 2010 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Zepticon Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hei. Jeg lurer på hvordan man får levert Deathy når du kjøpte full access til live sendingene til BlizzCon 2010. Får du en kode, eller blir den levert direkte til accounten uten å måtte claime den? Noen som vet? Du får en mail fra [email protected] som ser slik ut (vedlegg) Så går du in på battle.net og bruker item redemption. Lenke til kommentar
nazrm Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du får en mail som inneholder en kode. Denne koden redeemer du på eu.battle.net. (må naturligvis logge inn) Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Ah ok. takker! Da kan jeg gi vekk ekstra deathy Lenke til kommentar
Bagh Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du har en til overs? Kunne du tenke deg å gi den bort til meg? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå