Scoops Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Krymper Vaio. Les mer Lenke til kommentar
espen88 Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 "Jess, nå skal vi ta rotta på Apple og lage tynn og rask laptop! Oi.... den blei visst over 3cm tjukk. Pytt pytt.." Med fare for å bli stempla som en apple fanboy så vil jeg påstå at det der var tidenes dårligste sammenligning. Macbook Air er revolusjonerende med tanke på tykkelse. Den der er en stor klump sammenlignet med MBA. Den er til og med tykkere enn Macbook Pro, og den vanlige Macbooken. Så om målet var å kjempe om kunder som verdsetter tynne laptoper så er dette tidenes skivebom. Lenge leve windows baserte maskiner, men den der? Nei takk. Lenke til kommentar
stianj Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Men hvis man faktisk leser kildene til denne saken, så har aldri Sony sagt et ord om at dette er en Macbook Air-konkurrent. Ja vel, i praksis er den kanskje det, men Sony har aldri markedsført denne som en konkurrent for Macbook Air. Det er det kun "journalister" som har. Lenke til kommentar
Dauemannen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Espen88: Jeg er helt enig med deg, og jeg er heller det motsatte av en Applefanboy. Det finnes absolutt andre PC-er som kan måle seg med Macbook air, men det der er ikke en av dem. Den er stor, tykk og stygg. Gi meg heller noe i denne duren. Lenke til kommentar
genser Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Ser ikke likheten. Lenke til kommentar
sverreb Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvis de vil sammenligne med vaio mot air bør man nok heller ta en titt på vaio X eller Z. X er tynnere enn en air. Z er tykkere, men veier mindre samt går godt utenpå i ytelse (og pris) Lenke til kommentar
Knutgrus Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Gi meg heller noe i denne duren. Det er jo et stykke fra 2.4 til 1.7 cm også, men nærmer seg jo. Er enig at det blir litt feil overskrift i artikkelen, men hvis den gamle bærbare til Sony var tykkere enn denne, er det jo forsåvidt sant at "den går Apple i møte". Jeg er fornøyd med min 40 cm høye stasjonære pc jeg... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det er jo et stykke fra 2.4 til 1.7 cm også Har 7 mm tykkelse virkelig noe å si? allt skal være så tynnt nå om dagen. var og tafset litt på siste appel maskina og den var som det sies i "flimsy". 1 Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Trodde denne laptopen het VAIO Y jeg! Jeg har hatt MBA sommer 2009 modell, den ble raskt byttet ut med en VAIO Z. Tykkelsen har svært lite med portabiliteten å gjøre. Disse high end vaio laptopene er svært lette for størrelsen, min 13.1" er under 1,4 kilo, selv om den er over 3 cm tykk på det tykkeste. Lenke til kommentar
Agentspoon Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hvis dere har såpass alvorlig nyhetsmangel, kan dere vel sjekke ut Dell XPS 15 som nettopp har blitt lansert i Norge. Denne har JBL-høyttalere (tester sier det er de beste noensinne på en 15-tommer), skikkelig full HD RGB skjerm som skiller seg ut fra de fleste andre nå til dags, og er utstyrt med helt nye Nvidia GT 420M, USB3 og i5 460M. Dette, pluss at den er laget hovedsaklig i aluminium. Da får dere kanskje til å sammenligne den med MacBook Pro også da? ;-) Lenke til kommentar
Charlo Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Sony over allt as !> Sony er best Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Enig, Sony er best! Å sammenligne denne med Air er en skivebom fra TEK og har ingenting med Sony å gjøre. Ikke alle 11" maskiner må sammelignes med siste Air utgave fra Apple... Endret 11. november 2010 av Tor-K-El 1 Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Tror grunnen til at de sammenligner med Air er at de får sikkert dobbelt så mange hits på artiklen om det omhandler ett Apple produkt på noen som helst måte. 1 Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Har vi funnet vår Arsæll 2? Hvorfor skulle man sammenligne med apple her, ikke har den osx eller andre likheter, hva med å prøve HP eller Asus f.eks? 2 Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det er jo ikke helt ulogisk å sammenligne. apple har nylig lansert 11,6" ultraportabel. Men denne nye moddelen er jo bare en oppdatert vaio tt. Lenke til kommentar
Core2Dude Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 @cruelphotography: Ikke dum teori det der Lenke til kommentar
psAico Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 bedre og sammenligne med Vaio X, men hvorfor selges ikke den i Norge ? Hadde vært den nye jobb PC'n min i mårra hvis jeg hadde fått tak i den. Lenke til kommentar
se# Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 bedre og sammenligne med Vaio X, men hvorfor selges ikke den i Norge ? Enig, skal man sammneligne en Macbook Air med en Sony modell må det jo bli X-serien. Forøvrig rart at hverken X eller P selges i Norge, og det er jo de to Sony-modellene som virkelig skiller seg fra mengden, selv om andre Sony-modeller sikkert også er bra. Lenke til kommentar
Kirchhoff Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 VAIO X bruker jo atom prosessor, og om du ikke kjøper batteri som gjør pcen nesten like tykk som vaio z, får du bare 3 cellers batteri. Så vaio x: atom, tynn og 3 cellers batteri MBA 11,6": C2D opp til 1,6 Ghz, nvidia 320m, dobbelt så lang batterilevetid som vaio x Kan ikke sammenlignes Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå