Robotmannen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hei jeg forhåndsbestilte Call Of Duty: black ops hardened edition (på ps3), der fulgte det med ps home avatar og 4 nazi zombie maps fra Cod5. når jeg tastet inn koden for ps home avataren gikk alt helt fint, men når jeg skulle taste inn nazi zombie maps koden sier den at coden ikke fungerer Har prøvd mange ganger og sett at koden er tastet inn riktig. Endret 11. november 2010 av lego49471 Lenke til kommentar
okitrop Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har det samme problemet lurer på om jeg skalsi ifra til treyarch eller omå gå tilbake til gamestop og spørre om en ny en. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Jeg hadde akkurat det samme problemet, fikk spillet på onsdag og da fungerte kun koden til Home greia. Sendte en mail til Activision Support og snakket litt med de, sendte inn bilde av kvittering og sånt. Koden fungerte plutselig noen timer senere uten at jeg hadde mottatt noe videre svar fra dem, så jeg vet ikke om de gjorde noe eller om mapsa bare ble lagt ut på PS Store litt etter skjema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå