MilKman' Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) God aften, kjære venner. Igår klokken 01:32 spilte jeg Black Ops noen venner av meg, og plutselig fikk jeg bluescreen. Greit nok, tenkte jeg, kanskje jeg rett og slett hadde for mange prosesser, så det kunne vel ha skjedd når som helst. Pcen starter på nytt med system restore. Greit nok, jeg kjører system restore. PCen starter normalt, men noen programmer er borte (Som advarselen sa i System Restore). Deretter fikk jeg enda en bluescreen. Samme prosedyre med system restore. Den TREDJE bluescreen incoming. Da skjærer alt seg. Den starter seg på nytt, men den kommer forbi boot screen, og starter på nytt. Altså den gjentar bootscreen hele tida. Så da slo jeg av PCen, og startet på nytt. Men det samme skjedde. Jeg åpnet pcen og fjernet litt støv (Jeg brukte gummihansker og strømavleder, så ingenting kan ha kortsluttet). Men da jeg startet PCen igjen så er skjermen svart, tastaturet lyser ikke (Logitect G15), heller ikke musa mi gir et lite blink. Dette er sikkert dårlig info, og sikkert ikke nok tli å finne ut hva som er problemet. Men om noen vet noe så setter jeg meget stor pris på all hjelp. EDIT: Når jeg starter PCen, så slår den seg av etter ett sekund, og deretter starter den. Men problemet med skjerm er der fortsatt. Jeg fjernet alle kabler utenom strøm og skjerm, og da kom den hvertfall til bootscreen, men tastaturet var jo koplet ut, så jeg kom ikke videre. Jeg starta på nytt igjen, og er tilbake til scratch EDIT2: JEg fjernet alle vitale komponenter, og satte deminn igjen nå. Da kommer PCen hvertfall til system restore. Men jeg tenker at problemet kommer til å vedvare, så hjelp taes fortsatt imot tyty Endret 11. november 2010 av Ch : ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå