Mildir Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hei. Jeg har hatt min ps3 siden den kom på markedet, og har aldri hatt noe problem med internett før. Men etter nettverket var nede i en ukes tid her, så slo den seg vrang. Den takler ikke bokstaven "ø" i SSID, noe som er rart da nettverket alltid har hatt det tidligere og det har aldri vært noe problem. Noen forslag til å fikse dette uten å gå inn å forandre på navnet? Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Uten at jeg vet noe om dette så kan det jo være at Sony har oppdatert firmwaren så den ikke gjenkjenner/godtar SSID med Æ, Ø og Å i seg. Er det SÅ farlig å ha ø i SSIDen da? Bytt til noe kreativt som f. eks We can hear you having sex eller velg noe artig herfra Lenke til kommentar
Mildir Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Greia er at jeg er leietaker, og husverten er ikke akkurat teknofil. Det er også satt ett passord på adminbrukeren til routeren. For å gjøre ting verre har husverten akkurat reist bort også. Typisk at dette skulle skje den uka Black ops kom :-( Lenke til kommentar
nKyb Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Har du prøvd å koble inn på nytt? Ta et nytt scan og skriv inn passordet om igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå