seriksen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Pansonics nye superzoom har fått mer zoom, flere piksler, vridbar skjerm og blitssko. Men hjelper det på bildekvaliteten? Les mer Lenke til kommentar
H_Treider Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 24x zoom, 14MP og MOS-sensor Spennende! Gleder meg til å lese mer om mose-sensorer Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Jeg har alltid vært sjarmert av FZ-serien generelt og DMC-FZ50 spesielt, men jeg må nok si at jeg er litt skuffet av denne. FZ50 hadde også overdrevet støyreduksjon men var av mange regnet for å ha blant den beste IQ i datidens ultrazoom-klasse. Med IQ under hva den bør være, og sensorstørrelse som små-FZ'ene, skurrer det å slå sånn på stortromma når det gjelder modellnummer. Det skal også sies at hadde G1 i sin tid kommet med 1) videoopptak og 2) billedstabilisator på brikken, ville jeg aldri ha lest denne artikkelen i dag Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Sukk. Var det ikke CMOS som skulle ha så fantastisk kvalitet? Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Er bildekvalitet det viktigste - ikke kjøp superzoom. Kjøp heller kamera med skarpere og mer lyssterk optikk, med mindre zoomomfang. Skal du derimot ha et lite kamera med enorm fleksibilitet i zoomrekkevidden - så er superzoom toppers! Lenke til kommentar
Pjassop Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Nå har lillebroren til dette kameraet med CCD bedre bildekvalitet da. Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 4. desember 2010 Del Skrevet 4. desember 2010 Problemet her er vel at dette kameraet skuffer på billedkvalitet sammenlignet med andre kameraer i samme serie... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg