Xpen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hei. Har en utfordring til dere! Har fått ny Iphone 4. Skal taes i bruk i morgen. Har idag en Iphone 3gs. 3gs'en skal maddamen ta i bruk. Hvordan skal eg få apps osv. inn på min nye iphone 4? Hvis eg kobler den nye til itunes som jeg bruker i dag, får eg da inn alt eg har? Og i så fall, kan maddamen bruke samme itunes? Eller bør jeg lage en ny Itunes på en annen PC til den nye telefonen? Håper på svar Mvh Xpen Lenke til kommentar
tomk Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg gjorde det på denne måten på en Mac, trolig temmelig identisk på en PC: 1. Koble 3GS til PCen, start iTunes. 2. Backup 3GS, 3. Reset 3GS, oppgi at den ikke skal fylles opp med alt den hadde fra før, men være som ny. 4. Koble til iPhone 4, restore fra siste backup. Den vil nå inneholde alt som du hadde på din 3GS 5. Dersom du tåler at kona di bruker din iTunes-konto: Koble til 3GS. iTunes vil nå oppfatte dette som en ny telefon. Gi den et navn, velg hvilke applikasjoner, hvilken musikk osv. som skal inn på den, synkroniser. Appene du har skaffet deg via din konto kan legges inn på flere iPhones og iPods (maks. 5 tror jeg) uten ekstra omkostninger. Lykke til! Lenke til kommentar
tomk Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 PS. Punkt 1-3 utføres med ditt eget SIM-kort i 3GSen, punkt 4 med ditt mikro-SIM-kort i 4ern. Før pkt. 5 settes konas SIM-kort inn i 3GSen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå