Gjest gjest Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg får så motstridende signaler fra et par jenter på universitetet. Jeg er selv gutt/mann. Jeg setter meg alltid sammen med dem på forelesning og jeg tar følge med dem etter skolen, det pleier å gå helt fint. Men de setter seg ikke sammen med meg med mindre vi skal gjøre oppg hvor de trenger hjelp. Ikke at det skjer så ofte at jeg kommer før dem, men de få gangene har de bare satt seg sammen med meg hvis vi skal løse oppg hvor de trenger hjelp. I går tok jeg følge med en annen jente etter skolen, og vi møtte på disse to jentene. De satte da opp farten og sa at de hadde litt hastverk. Vi går to forskjellige veier, men disse veiene møtes igjen (da er jeg alene). Jeg spør da om hva de skal siden de hadde hastverk, men da viste det seg at de ikke hadde hastverk og bare skulle på apoteket. Kan jo hende de bare var kalde, jeg vet ikke. Tviler sterkt på at de har noe imot hun jeg gikk med. Sitter og gjør oppg på skolen i dag, og de kommer etter meg. Vi sier hei, men de velger å ikke sette seg sammen med meg. Ingen gode grunner til at de ikke skulle det, utenom at de ikke vil jobbe med meg. Men samtidig så har vi en god tone, og da jeg møtte på dem "da veiene møtes" kom de litt bak meg og det var de som tok kontakt. Jeg har også gått litt bak dem en gang og da snakket jeg i tlf. Da jeg la på ventet de på meg og tok kontakt igjen. Jeg gikk 2-3 meter bak dem. Jeg vet at jeg analyserer som en kjerring, men er det rart jeg lurer? Vi har forelesning etterpå, og jeg VET at dersom jeg kommer først vil de ikke sette seg sammen med meg. Men de har også tilnærmet faste plasser. De kommer tidlig og setter seg på de samme plassene hver gang. Der vi gjør oppg har de ikke noen "fast plass", så da kunne de helt fint satt seg sammen med meg. Jeg liker hun ene, og hadde først en god feeling på at hun likte meg også, men når hun/de er så lite interesserte til tider kan man begynne å lure. Det som også gjør meg usikker er at jeg ikke vet om de vet hva jeg heter engang, og det er ikke sikkert de bryr seg. Men hun jeg liker har spurt meg om hvor gammel jeg er, hvor jeg bor, om familien min (aner ikke hvorfor) osv. Hun husker også dette bedre enn jeg hadde trodd og kan det på rams. Normalt trekker jeg meg unna veldig lett når noen gir blandede signaler, men jeg hadde ikke tenkt å gi opp så fort denne gangen. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Enten så viser du interesse eller så gjør du ingenting og trolig fortsetter livet ditt og undrer hva om hvis.. 2 Lenke til kommentar
diskoduck Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Se henne dypt inn i øynene og smil. Hvis ikke du får en reaksjon da: NEEEEEXT! Endret 11. november 2010 av Cauldron2 Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg kan legge til at jeg virkelig prøver å ta følge med dem etter skolen, men de blir gjerne stående utenfor "klasserommet" uten å vise noen som helst interesse for meg. Siden jeg blir fullstendig oversett, uvisst hvorfor, hender det at jeg bare går forbi dem, selv om jeg prøver å få øyekontakt med dem. Ikke noe "hade" eller noe som helst. Vi sier bare hade/snakkes hvis vi har tatt følge. Men at de fullstendig overser meg får meg til å lure, de er ikke akkurat opptatt med noe annet. Hvis vi først møter på hverandre ute igjen går det helt fint å ta følge. Aldri i mitt liv har jeg opplevd å få så motstridende signaler. Mulig de er usikre også, jeg vet ikke. De har ingen de snakker med utenom meg og hun jenta som jeg tok følge med, utenom oss er de alltid alene. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kanskje de prøver å få seg kulere venner og derfor overser dere mens andre kan se dem? Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kanskje de prøver å få seg kulere venner og derfor overser dere mens andre kan se dem? Jeg har aldri sett dem prøve å få seg venner her, jeg har aldri sett dem snakke med noen andre enn oss to. Tror jeg dropper å sette meg sammen med dem i dag. Forelesning om en drøy halvtime og de sitter allerede der, men blir veldig mongo om bare jeg og de sitter i "klasserommet" og jeg bare setter meg et annet sted. Men nå mener jeg at jeg virkelig har prøvd, og de har INGEN grunn til å tvile på at jeg vil ha kontakt med dem, når jeg konsekvent setter meg sammen med dem. Hvis de ikke vil ha noe med meg å gjøre, så får det bare være slik. Faen heller. Lenke til kommentar
Lindoniel Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kanskje de ikke er interessert i å henge med deg, og syns du er innpåsliten? Du vil kanskje ha kontakt med dem, men vil de ha kontakt med deg? Lenke til kommentar
Gjest svar Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Tror det er best å bare gi dem opp og gå videre. Virker ikke som de er interessert desverre. Ikke bruk mer tid på det, det er flere fisk i havet. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 For meg virker det som typiske studenter som bare henger med deg for å få "a free ride on your tail" når det kommer til oppgaver. De later som de er dine venner for at du skal være snill å hjelpe dem til å få bedre karakterer og bedre forståelse av faget. Utenom skolerelaterte ting ser de ingen nytte i deg. 1 Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hæ? vil du være venn med dem eller liker du en av de? Spør om de vil finne på noe på fritiden, drit i om de setter seg ved siden av deg eller om de ikke sier hadet osv.. Lenke til kommentar
Gjest TS Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hæ? vil du være venn med dem eller liker du en av de? Spør om de vil finne på noe på fritiden, drit i om de setter seg ved siden av deg eller om de ikke sier hadet osv.. Jeg liker en av de, og til å begynne med prøvde jeg å bli kjent med dem. Jeg kan nok slå fra meg den tanken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå