Ramboolga Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hei! First things first: Beklager om dette problemet allerede er diskutert i en annen tråd, jeg fant ikke noe med det første og er litt for frustrert til å lete for mye i dybden! Jeg eier et ZyXEL multimodem P2602HWT. Problemet jeg opplever er at jeg bare er tilkoblet noen få minutter før modemet detter ut igjen. Noen ganger kommer det ikke inn igjen uten at jeg må reboote heller. Jeg er ikke veldig erfaren på området og sliter derfor med å forklare akkurat hva som skjer, men hvis noen har erfaringer ved dette, vær snill å hjelp! Lenke til kommentar
Youcef Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Ser du hva som skjer med modemet ditt når du får problemer? Lampestatus osv ? Når du sier reboot, da rebooter du pcen? Er dette trådløst eller via kabel ? Lenke til kommentar
Ramboolga Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Jeg mente at jeg restarter modemet. Det er snakk om trådløst, dog det samme skjer med kabel. Angående lampene så varierer det mellom at internett lampen slukker etter kort stund eller at også dsl lampen slukkes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå