EH-Thomas Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hei, Driver med ein jobb nå og har et par problemer jeg står fast på. Problem 1: Har ikkje muligheten til å skrive ut merket tekst i Outlook 2010 og resten av Office pakka. Hvor har det blitt av denne funksjonen? Problem 2: Personen i bedriften jeg jobber for har 3 epost kontoer lagt inn i Outlook 2010, men ho vil ha det slik at ho får inn alle epostane fra dei 3 mailane i 1 inbox. Slik var det gjort på den forrige pcen ho hadde. Den kjørte Outlook express eller outlook 2003. Noen som har svar på dette? Hilsen Thomas Lenke til kommentar
EH-Thomas Skrevet 18. november 2010 Forfatter Del Skrevet 18. november 2010 Problem 2 løst. Ingen som har vet noe om skriv ut merket område funksjonen? Hilsen Thomas Lenke til kommentar
Windows8 Skrevet 18. november 2010 Del Skrevet 18. november 2010 Sjekka hos meg også, rart det ikke finnes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 28. januar 2011 Del Skrevet 28. januar 2011 CTRL+p og så finner du valget om å skrive ut merket område. Det er der... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå