frds Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 (endret) Hei, Har et prosjekt på skolen nå hvor vi skal lage en reportasje, animasjon web- og avisartikkel Alt som gruppen lager skal bli publisert på et nettsted. Derfor ønsker jeg kritikk på denne websiden hvor alt innhold skal vises Feil størrelse på filen, men jaja. Endret 11. november 2010 av frds Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Synes selv at det ser riktig så pent ut. Men lurer på om jeg ville muligens gjøre den sorte boksen større slik at den tok litt mer av skjermen, det er litt kjedelig å ikke bruke den store plassen tilgjengelig på en skjerm om man først skal ha det statisk. Lenke til kommentar
frds Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Sant som du sier, er dog litt usikker på bakgrunnsvalget. Kanskje et slikt bilde blir litt stort i format. Jeg vil helst ikke ha patterns eller lignende så jeg skal også prøve å få bilde til å passe bedre inn med boksen. Mulig jeg også forstørrer boksen noe Lenke til kommentar
frds Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Ingen andre som har noe å si? Lenke til kommentar
Bleenda Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Ser flott ut. Eneste jeg ville gjort var muligens og flytte teksten i menyen litt lengre ifra hverandre? Ikke mye, men pittelitt synes dem gikk litt oppi verandre. Lenke til kommentar
frds Skrevet 17. november 2010 Forfatter Del Skrevet 17. november 2010 Lurt tips, skal teste det ut Lenke til kommentar
Bakura Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Anbefaler denne siden om du er på utkikk etter gode patterns (bare å søke etter det). For alle de andre så er jo det en god wallpaper side Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå