Gjest ereksjonsproblem Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hei Jeg mister ereksjonen mens jeg har sex (mens jeg penetrerer jenta)! Det er rett nok KUN på runde to det skjer da, men det er likevel kjipt. Det skjer ikke hver gang, men det har skjedd tre ganger nå... Jeg spekulerer i om det er fordi jeg rett og slett ikke er "klar" for runde to, selv om jeg etter videre roting og tafsing etter runde 1 får ereksjon igjen rimelig raskt. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Sannsynligvis , ja. Ikke alle menn greier runde 2 uten problemer rett etter samleie, når jeg var 18 gikk det selvsagt bra, nå som jeg er 34 går det ikke bra. Da får man heller bruke god teknikk og være utholdende på runde 1 i steden Lenke til kommentar
Gjest ereksjonsproblem Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Så ereksjon er ikke automatisk lik det samme som at en er klar for runde to? Jeg er jo forholdsvis ung (22), så hadde igrunn håpet på å ikke få potensproblem helt enda, og er rimelig uerfaren så å holde ut lenge 1. runde er heller ikke så lett... Lenke til kommentar
blured Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Prøv å ha litt lenger pause mellom runde en og to, selv om du har fått ereksjon igjen. Penishodet er ganske så følsomt rett etter at en har kommet, så å starte for tidlig kan føre til at den etterhvert blir slapp pga da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg