TrondSvendsen Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Jeg har en Canon MP600R koblet til en Win7 x64 maskin, og denne klarer jeg fint å dele mellom de andre Win7 x64 maskinene, men så har jeg én WinXP x86 maskin som jeg også skulle delt skriveren med, og her begynner morroa. Jeg går inn på servern, og gir beskjed via deling at den også skal deles med x86 maskiner, og da ber den meg peke til driverne som skal brukes. Jeg har lastet ned de siste MP-driverne direkte fra Canon, både lokal og nettverksversjonen, men serveren gir beskjed at her ikke finnes noen drivere for MP600R i det hele tatt. Noen som har klart å få dette til? Lenke til kommentar
TrondSvendsen Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 Jeg har en Canon MP600R koblet til en Win7 x64 maskin, og denne klarer jeg fint å dele mellom de andre Win7 x64 maskinene, men så har jeg én WinXP x86 maskin som jeg også skulle delt skriveren med, og her begynner morroa. Jeg går inn på servern, og gir beskjed via deling at den også skal deles med x86 maskiner, og da ber den meg peke til driverne som skal brukes. Jeg har lastet ned de siste MP-driverne direkte fra Canon, både lokal og nettverksversjonen, men serveren gir beskjed at her ikke finnes noen drivere for MP600R i det hele tatt. Noen som har klart å få dette til? LØST: Det viste seg at .inf filene ikke hadde eksakt samme navn som Windows 7. Etter at .inf filen(e) ble korrigert til å hete Canon Inkjet MP600R, så fungerte det 100%. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå