vihovde Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hva i svarte er det som skjer (se siggen min) Uansett hvilke spill jeg installerer, så kommer denne meldingen opp. Har prøvd med ett annet cd-rom, men til ingen nytte Har fått til BF 1942, men etter en liten stund så rabler det det fullstendig i lyden. Kjøpte meg ett nytt skjermkort Gainward G4 Ti 4800 SE men det hjalp ikke heller. Noen forslag ??? Maskinen detekter cd-rommene i "Min Datamaskin" og i BIOS. Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Hva i svarte er det som skjer (se siggen min) Uansett hvilke spill jeg installerer, så kommer denne meldingen opp. Har prøvd med ett annet cd-rom, men til ingen nytte Har fått til BF 1942, men etter en liten stund så rabler det det fullstendig i lyden. Kjøpte meg ett nytt skjermkort Gainward G4 Ti 4800 SE men det hjalp ikke heller. Noen forslag ???Maskinen detekter cd-rommene i "Min Datamaskin" og i BIOS. Ingen som har noen forslag ? Lenke til kommentar
vaskiZ Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Ang. lyden til BF1942, har du oppdaterte drivere til lydkortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå