Gå til innhold

CoD: BO (PC) Generelle bugs

Anbefalte innlegg

Har funnet noen småbugs, kan han noe med stor pågang på serverne til treyarch..

Unlocka et par pro perks igår som f. eks. flak jacket og hardened

Plutselig var de ikke pro perks lenger og det stod at jeg manglet achievements på de..

Noen andre som har opplevd det eller andre småbugs?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sånn bortsett ifra små fps lagspikes, og at serversystemet/browseren er på sykkeltur i blåbærskogen så har jeg opplevd og gå gjennom en rank uten og være den ranken. Når jeg dro rank 31, sto det bare minus XP til neste lvl, så jeg var 31, uten og være 31. Det ordnet seg når jeg dro 32 tho.

Lenke til kommentar

Bugs jeg har funnet:

- Spillet låser seg av og til, enten med en gang man starter, eller random plass mitt i gamet.

Løsning: CTRL+ALT+DEL --> Avslutt prosess og start på nytt, ingen annen løsning funnet.

- En av by-mappene ble plutselig alt sort utenom ting og møbler sov

Ikke funnet noen løsning, siden denne mappen plutselig krasjet har det altid vert sånn på alle servere med det mapet.

- Om det skjer noe med andre probgrammer, noen sender meg en melding på IRC, skjer noe på skype osv så minnimerer spilelt seg automatisk.

Ikke funnet løsning på det.

- Om man minimerer spillet går ofte grfikken i stykker:

utennavnar.th.png

Endret av Dj_Evelen
Lenke til kommentar

Sliter med at spillet ikke "husker" nicket mitt..

Vet ikke om det er Blops, Steam eller andre ting som forårsaker dette. Ender iallefall opp som Unknown Soldier # relativt ofte..

Og seff, har mellom 7 og 125 (fps cappen) fps, ser ikke ut til å ha NOEN sammenheng whatsoever med hva som skjer rundt meg ingame da. Fine greier.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...