madammim Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Dette gjelder en Toshiba Bærbar. Det er nevøen min som har denne, så jeg har ikke sett problemet selv. Anyway, Etter å ha oppgradert Norman virusprog., fikk han en blå-skjerm, og rebootet maskinen. Den prøver da å kjøre skandisk, men får beskjed om at den ikke kan laste FAT på stasjon C. Er usikker på hva det kan være, har prøvd å sjekke i Fdisk, men der ser det "normalt" ut, stasjonen er delt i tre partisjoner, men den ene har han aldri fått tilgang til. Dette er nr. 2 i Fdisk. De andre to er FAT 32. Maskinen er en som han har fått gjennom Hjelpemiddel- sentralen, og han sier at HD skal ha en slik partisjons- inndeling. Noen som har en ide om hva det er som har skjedd? Vil helst ikke formatere, da det er en del skolearbeider på maskinen, og han har ikke backup. Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 mulighet 1. windowsen har tatt dagen? 2. harddisken har tatt dagen? Må inrømme at jeg leste flere ganger, og fikk ikke med meg alt, Men er det slik at den ikke finner noe fat system i scandisken, mens fdisk virker helt fint? samme problem hadde jeg når harddisken min røyk... Lenke til kommentar
madammim Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Ja, fdisk sier at det er FAT32, men Scandisk finner ikke FAT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå