KvitKnekt Skrevet 16. november 2010 Forfatter Del Skrevet 16. november 2010 Blir jo sikkert flere muligheter da. Det koster jo ikke SÅ mye hvis vi går for billigbilletter og billig hostel. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg melder min interesse hvertfall Skal i millitæret i mars og kunne godt tenkt meg en tur før det. Riga, Praha eller Roma kunne jeg tenkt meg, men er åpen for det meste. Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Jeg elsker reising og bor i Bergen. Blir 18 om ikke så lenge, så en gang på våren hadde kanskje vært passende. Greit å ikke ta en tur helt oppi jule- og karaktermaset, det skal jo være gøy å dra på tur, ikke en kilde til mer stress. Er åpent for det meste, men hadde synes det var veldig fint om det ikke ble så dyrt. Ikke alle har fast inntekt :/ Storbytur hadde vært fantastisk, men vil helst ikke dra til Roma, pga jeg nylig var der og jeg helt ærlig ikke likte byen noe særlig. Heller ikke Aten, Paris eller London, pga der har jeg også vært. F.eks. Praha, Madrid eller Barcelona ville vært svært interessant Det som hadde vært utrolig kult var om vi faktisk opplevde litt fremmed kultur og gikk på oppdagelsestur. Ikke KUN sightseeing-bussturer og slikt, om dere skjønner. Se litt av den ekte byen, gå litt i smågatene osv. Eventuelt kunne vi jo tatt en slags Eurotrip og reist med tog/buss rundt i Europa ^^, Blir kanskje litt kort tid for slikt, om det ikke blir i sommerferien.. Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Sitronsaft: Om du vil ha det billig, men samtidig få deg et kultursjokk så anbefales øst-Europa. Baltikum eller Ukraina MEGET billig, trengs ikke visum og ganske sjarmerende. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. november 2010 Forfatter Del Skrevet 24. november 2010 OK, lite aktivitet. Seriøst forslag: Klikk for info Mellom 4. - 6. mars. Koster ca 2500-3000 kr flybilletten tur/retur og går via Amsterdam. ca 5 timer reisetid. ca 500 euro delt på fire personer og ett rom. Totalt ca 5000 kr. Kanskje litt dyrt for kun en helg, men det blir en helg med mye opplevelser og noe unikt som bare skjer en gang i året. Kunne kanskje strukket det ut til noen ekstra dager hvis dette er ønskelig, får mer ut av pengene da. Lenke til kommentar
Notfree Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Jeg melder sykt ineteresse hvertfall, hadde vært kanon. Litt dyrt for en helg er jeg enig med, men men. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 (endret) Hhøres bra ut for min del. Akkurat nå har jeg jo da ingen penger.. Jeg vet ikke om økonomien min tillater at jeg kjøper noe billetter før etetr jul. Men nå er ikke utendlandstur noe selvfølge som student Endret 24. november 2010 av 2ball(s) Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 15. desember 2010 Del Skrevet 15. desember 2010 Dublin er et sted jeg kunne tenkt meg å reise hvertfall Nice og Roma også for den saks skyld Lenke til kommentar
Sitronsaft Skrevet 16. desember 2010 Del Skrevet 16. desember 2010 5000,- for en helg er glemmesak for min del, dessverre. Men dere andre må gjerne dra, det virker jo veldig interessant Om noen har bil kunne vi jo dratt på road-trip, kjørt til "Europa". Jeg har selv kjørt til Paris og tilbake. Men det tar jo litt tid, og det blir kanskje litt vel intimt og langvarig for en gjeng med mer eller mindre fremmede? Er mest økonomien jeg tenker på ^^ Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 16. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 16. desember 2010 Var kanskje litt overambisiøst det der ja Men om noen har andre forslag, både med fly og hotell (sette opp ca pris slik jeg gjorde), så blir det kanskje noe av en tur en gang Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 12. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2011 Hallo igjen! Noen som har satt seg et nyttårsforesett som går på å se mer av europa/verden i år? Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Har jo en veldig lang sommerferie på godt over en måned Så må bli isåfall da, pluss at jeg garantert tar meg en tur til England til høsten Lenke til kommentar
Mchansern Skrevet 12. januar 2011 Del Skrevet 12. januar 2011 Har bestilt en grasalt lang (og dyr) sommerferie til Østen i sommer samt en tur til Tyskland i februar, så blir hverken til eller råd. Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 *Kremt* Jeg har glemt meg og lagt andre økonomiske planer for i år. Tviler på at jeg har råd/tid til dette i tillegg. Snakkes om 5-6 år. Da ser det ut som jeg kanskje har tid og mulighet. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 23. januar 2011 Del Skrevet 23. januar 2011 Jeg har ikke vært så aktiv i tråden i det siste, men jeg er fortsatt med og har fortsatt mulighet. Men det virker som jeg snart er alene. Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 Ja, det blir bare færre og færre Lenke til kommentar
KvitKnekt Skrevet 24. januar 2011 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2011 En liten Heads-up for de som kan være interessert: Forumtreff Amsterdam under Qlimax siste helgen i November ^^ Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 27. januar 2011 Del Skrevet 27. januar 2011 En liten Heads-up for de som kan være interessert: Forumtreff Amsterdam under Qlimax siste helgen i November ^^ Novemer kunne kanskje gått.. Men ikke helt min båt det der.. November.. Herre gud det er lang fremme. Vet ikke om jeg lever da en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå