Gå til innhold

Reisefeber Bergen

KvitKnekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg elsker reising og bor i Bergen. Blir 18 om ikke så lenge, så en gang på våren hadde kanskje vært passende. Greit å ikke ta en tur helt oppi jule- og karaktermaset, det skal jo være gøy å dra på tur, ikke en kilde til mer stress.

Er åpent for det meste, men hadde synes det var veldig fint om det ikke ble så dyrt. Ikke alle har fast inntekt :/

Storbytur hadde vært fantastisk, men vil helst ikke dra til Roma, pga jeg nylig var der og jeg helt ærlig ikke likte byen noe særlig. Heller ikke Aten, Paris eller London, pga der har jeg også vært. F.eks. Praha, Madrid eller Barcelona ville vært svært interessant :)

Det som hadde vært utrolig kult var om vi faktisk opplevde litt fremmed kultur og gikk på oppdagelsestur. Ikke KUN sightseeing-bussturer og slikt, om dere skjønner. Se litt av den ekte byen, gå litt i smågatene osv. Eventuelt kunne vi jo tatt en slags Eurotrip og reist med tog/buss rundt i Europa ^^, Blir kanskje litt kort tid for slikt, om det ikke blir i sommerferien..

Lenke til kommentar

OK, lite aktivitet.

Seriøst forslag:

post-23578-0-77015000-1290596937_thumb.jpg

Klikk for info

Mellom 4. - 6. mars.

Koster ca 2500-3000 kr flybilletten tur/retur og går via Amsterdam. ca 5 timer reisetid.

ca 500 euro delt på fire personer og ett rom.

Totalt ca 5000 kr.

Kanskje litt dyrt for kun en helg, men det blir en helg med mye opplevelser og noe unikt som bare skjer en gang i året. Kunne kanskje strukket det ut til noen ekstra dager hvis dette er ønskelig, får mer ut av pengene da.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

5000,- for en helg er glemmesak for min del, dessverre. Men dere andre må gjerne dra, det virker jo veldig interessant :)

Om noen har bil kunne vi jo dratt på road-trip, kjørt til "Europa". Jeg har selv kjørt til Paris og tilbake. Men det tar jo litt tid, og det blir kanskje litt vel intimt og langvarig for en gjeng med mer eller mindre fremmede?

Er mest økonomien jeg tenker på ^^

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...