hans A Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Kommer ikke inn på qxl.no i kveld. Er det noen søkemetoder for å finne synderen. (basen deres, serveren deres, etc.) Lenke til kommentar
sanmann Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Funker fint som bare det hos meg. TechConnect er derimot treg. Kanskje det er min Telenor linje? Lenke til kommentar
hans A Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 Glemte å si at jeg bruker adsl fra kvalito.no Hmm, ser ut til at det er serveren ut av landet som er synderen. Får ikke inn flere linker utenlands. Jaja, det er vel fikset i morgen.... Lenke til kommentar
jokki Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hvilken nettleser bruker du?? hvis du bruker IE kan du laste ned Opera. Vet at det er som og kjøpe ny bil forde den andre ikke funka. Men opera er bedre og fortjener et forrsøk. Den løser sikkert problemet. Kommer du inn på andre sider??? skjedde dette nyligt??? Jeg kommer inn på www.qxl.no Lenke til kommentar
erikstein Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Tror du at qxl ikke virker pågrunn av IE? du kødder håper jeg. Hva får deg til å mene at ie er en dårlig nettleser? Personlig syntes jeg den er langt bedre enn opera, mozilla you name it. Men som alle før har sagt, det er snakk om personlig smak. qxl virker fint her, MED IE. Derimot så har jeg tele2 adsl. Lenke til kommentar
jokki Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 han kan jo ha føkka opp ie det er jo fult muligt. og da kan en instalasjon av opera faktiskt hjelpe. Opera er best. gidder ikke og lage en LANG diskusjon om det siden det har vært MANGE før. Har du prøvd opera 7.11??? hvil kalle alt bak 7 ganske dårligt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå