Gå til innhold

Kritisk: tekst og linker i innlegg har samme farge


Anbefalte innlegg

Jeg er klar over at dette etter reglene skulle vært postet i tracker - og det har det også blitt gjort - men ettersom det ikke er noen som følger opp trackeren lenger må jeg poste her i stedet.

 

Det har helt siden overgangen til IPB3 blitt klaget på at fargen på linker i innlegg har vært for lik fargen på resten av teksten, slik at det er vanskelig å se når noen har brukt -taggen og laget en link i innlegget sitt. Nå etter nattens oppgradering har det blitt ytterligere forverret, slik at linker nå har ikke bare nesten samme, men helt samme farge som resten av teksten, og det nå er fullstendig umulig å se om det er en link i ett innlegg. Dette må endres ganske så fort (det er gjort på 30 sekunder å redigere stilarket, så det bør ikke være noen unnskyldning at man ikke har ressurser).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er jeg enig i. Synes at ting skal se oversiktig og tydelig ut. Har ikke sjekket etter oppdateringen dog.

 

EDIT: Jeg har nå skjekket linkene, og kan bekrefte at man overhode ikke kan se om det er brukt URL taggen. Man må kunne gjette hvor den er, og når man fører musepekeren over, så blir den lyseblå. Synes den bør være mørke blå og kanskje med understrek og at den er kronisk blå.

Endret av StianAarskaug (S10QaN)
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...