Kebab GUD Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Homer Simpson har bevist at Gud ikke finnes .. desverre ødela Ned Flanders beviset.. og homer er dum igjen .. så .. (referer til episoden homer ble smart .. (105 i IQ )) Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 er jo sant da! Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jepp. Beviset var der men ble eliminert! Lenke til kommentar
Corn Skrevet 1. juli 2003 Del Skrevet 1. juli 2003 Øy! Denne har jeg ikke sett! Kan du forklare mer? Hva skjedde i den episoden? evt hva heter den? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 2. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2003 det er den episoden hvor de finner en fargestift i hjernen hans .. og når de fjærner den så får han 50 mer i IQ .. altså .. han kommer helt opp til 105 i IQ Lenke til kommentar
Corn Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Åh, har jo faktisk sett den :oops: HHukommelsen svikter av og til Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 7. juli 2003 Del Skrevet 7. juli 2003 Åh, har jo faktisk sett den :oops: HHukommelsen svikter av og til kunne blitt en god Homer selv du Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 det er den episoden hvor de finner en fargestift i hjernen hans .. og når de fjærner den så får han 50 mer i IQ .. altså .. han kommer helt opp til 105 i IQ Interessant... *ta frem tapetkniven...* Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 8. juli 2003 Del Skrevet 8. juli 2003 Ja gjør det og kanskje du kan leve opp til navnet Thanatos. Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 9. juli 2003 Del Skrevet 9. juli 2003 sett den episoden maaange ganger! simpsons rox all Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Ja gjør det og kanskje du kan leve opp til navnet Thanatos. Hey, navnet bør prøve å leve opp til meg istedet!!! Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Ja gjør det og kanskje du kan leve opp til navnet Thanatos. Hey, navnet bør prøve å leve opp til meg istedet!!! da har det ikke mye å leve opp til Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 10. juli 2003 Del Skrevet 10. juli 2003 Ja gjør det og kanskje du kan leve opp til navnet Thanatos. Hey, navnet bør prøve å leve opp til meg istedet!!! da har det ikke mye å leve opp til Jøss, se hvem som snakker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå