Raijin Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Heisann, i windows 7 er det en funksjon jeg liker veldig godt. Når man drar et vindu helt til høyre kant av skrivebordet maksimeres vinduet slik at det dekker høyre del av skjermen. Drar man til venstre, dekker det venstre halvdel. Finnes det noe lignende til linux? Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Kwin har hvertfall støtte for det, sikkert compiz også. Ellers har du skikkelige tiling wms som xmonad og awesome. Tror ikke *box-greier gjør det, men de fleste gjør. tl;dr: Ja. Lenke til kommentar
FraXinuS Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Det er innebygd i KDE Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 kjører for tiden helt vanlig ubuntu 10.10, så jeg har ikke konfigurert eller installert andre wm har gnome noe tilsvarende? Bruker compiz så skal se hva jeg finner i settings manager. Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Tror ikke det finnes noe enkel innstilling for det, men du kan prøve denne guiden: http://www.omgubuntu.co.uk/2009/11/get-aero-snap-in-ubuntu/ Lenke til kommentar
Raijin Skrevet 12. november 2010 Forfatter Del Skrevet 12. november 2010 takk for link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå