mushi Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 På mandagen sluttet blinklysene å fungere som de skal. Varselblinken er ok. Når jeg skrur på blink; blinker lyset en eller to-tre ganger ugjevnt og lager klikkelyden i takt, etter det er det helt dødt. Prøver jeg å blinke "manuelt", går det bare ett par ganger før det er dødt. Rimelig håpløst å kjøre uten blinkerser. Noen som har vært borti dette før? Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Mulig det er relèet som er døende. Tror det kan være verdt å bytte. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Hvor i bilen finner jeg det? Under rattet? Har ingen bruksanvisning på bilen Kan jeg kjøpe releet på biltema/xtra? Endret 10. november 2010 av mushi Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Hvor i bilen finner jeg det? Under rattet? Har ingen bruksanvisning på bilen Kan jeg kjøpe releet på biltema/xtra? Vet ærlig talt ikke, men bruker å sitte enten i motor rommet eller under rattet i en boks der en plass. Du må nok bare ta google fatt og søke. Edit: Fant denne tråden, da i en 99 modell Endret 10. november 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mekker`n Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Sitter ofte i nødblink bryteren selvom nødblinken fungerer som den skal. Sånne feil kommer også ofte etter at man har hatt på henger. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Sitter ofte i nødblink bryteren selvom nødblinken fungerer som den skal. Sånne feil kommer også ofte etter at man har hatt på henger. Har ikke hengerfeste Skal se om jeg finner ut av hvor boksen er Takk for hjelp! Lenke til kommentar
CFM Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Sitter inne i nødblinken ja. Her er demonterings instruksjoner: Og her er partnumre som jeg tror skal stemme: Lenke til kommentar
mushi Skrevet 14. november 2010 Forfatter Del Skrevet 14. november 2010 TAKK! Da skal jeg nok klare det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå