Gå til innhold

Kamuflert nasjonalsang

Tobben87

Anbefalte innlegg

Eg har komt over eit ark eg fekk utlevert på skulen for lenge sida, der det er "kamuflert" den norske nasjonalsangen i eit "flagg". Ved å holde dette bilete opp og sjå på arket frå sida, kan en lese nasjonalsangen, mens om ein ser rett på arket ser ein ingenting. Etter kvart snur ein rundt på arket for og nye setningar dukkar opp.

Det papiret er har, eit bilete på ca 15x8 cm inneheld heile første vers av nasjonalsangen.

I teksten som følgjer med står det mellom anna

"Det lille heftet er trukket med rødt, hvitt og blått silkepapir og kom ut i et freds-feirende Norge i 1945. Den lille boken inneholder alle sangene som var forbudt under krigen. (...) I bruksanvisningen heter det: <<Hold siden vannrett ca 30 centimeter fra Dere øyne. Lukk det ene øyet og sikt utover, begynn med felt nummer 1, 2 og så videre i rekkefølge til 8.>>"

Nokon som veit kva hefte dette er? Eg har prøvd å søkt på nettet men finn ingenting. Har ikkje bilete digitalt, men kan scane det inn om nokon er interresert. Kunne tenkt meg å sett dei andre bileta og.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Høres ut som en hemmelig notat for å oppretholde patrioteten til Norge, siden det var høy straff for å ha noe som gikk imot den Tyske regjeringen, måtte alt slikt skjules, derav de hemmelige avisene..

Men siden den er datert til 1945, og etter andreverdenskrig er det mulig at den var laget som en demostrasjon for muligheter til fremtidige like situasjoner eller for usikkerhet om Norge's frihet ville vare.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...