St€rk Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Noen som vet hvilke fag som er avsluttende i andre gym? Er det alle unntatt Norsk og Gym? Eller er det sånn at selv om jeg f.eks. tar R1 i andre og R2 i tredje og Samøk 1 i andre og Samøk 2 i tredje, telles det som 4 karakterer? Endret 10. november 2010 av St€rk Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Det heter videregående, ikke gym/gymnasium. Alle programfag er avsluttende, i tillegg er fremmedspråk avsluttende. Lenke til kommentar
St€rk Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Gymnasium er en betegnelse for studiespesialisering/allmenn. Jeg brukte det så folk skal forstå at jeg ikke snakker om noe yrkeskole her. Men takk for ellers svar Lenke til kommentar
jamelia Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Fag som bygger på hverandre telles som individuelle karakterer, mener jeg å huske. Til gymnasium/videregående-debatten: Det heter videregående i dag, selv om mange skoler har gymnas i navnet. Dette ble endret på 70-tallet. Går jo an å skrive at du går studiespesialisering eller allmenn(som er en term som forsvant i 2006) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå