Morten Refurb Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Neppe noe problem. PCer er generellt sett laget ganske sonefrie i seg selv. Det er evt. laderen du må tenke på. Ellers er det bare settings i OSet. Tastaturet er selvfølelig et unntak i forhold til ÆØÅ. Det jeg ville tenk litt over er at du får så og si ingen garanti på denne måten. i værste tilfelle kan de kreve at du sender den til US igjen om det ikke er garanti som gir deg reparasjonmuligheter et sted i EU også. I tillegg mister du reklamasjonsretten på 5 år som norge gir - så når du kjøper fra utlandet på denne måten så er det litt en gamble på at ikke det skjer noe galt med maskinen. Vanligvis går det jo greit - men du kan også gå på en smell dersom maskinen feiler etter et par måneder f.eks. og garantimulighetene viser seg å være veldig upraktiske. -Stigma Jeg har kjøpt en Macbook Air i Chicago, og fikset tastaturet for 5 USD med en pakke klistremerker med de riktige tall og bokstaver. Det fungerer fint etter 2 år nå Lenke til kommentar
pwn3d Skrevet 27. september 2013 Del Skrevet 27. september 2013 Du innser at den tråden er 3 år gammel... 1 Lenke til kommentar
Morten Refurb Skrevet 30. september 2013 Del Skrevet 30. september 2013 Jeg håper det er flere enn meg som leser gamle tråder ... og nå hadde jeg noe bra å bidra med... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå