Gå til innhold

burstags-presanger....

b-real

Anbefalte innlegg

Jeg fyller 18 den 10.Juli (:woot:) og gammlingene har begynt å lure på hva jeg ønsker meg til geburstagsgave...

Og jeg ønsker meg egentlig bare en bil, noe som gamlingen egentlig ikke har råd til, så...noen som har noen gaveforslag?

Ikke penger..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

:lol:

Klær er jo et godt alternativ da..

men da må du være spesifikk :yes: Ellers blir det ikke alltid så artig..

Jeg sa "Vet ikke" og fikk penger. Noe som oftest er det beste ;)

Penger ække så kult på 18-års-dagen... Det er vel egentlig ikke klær heller, det bør liksom være noe en husker... (Okaj, vi kan utelukke lillebror, da...) En krig eller et lite stykke fred til ære for en på 18-års-dagen, hadde ikke det vært noe, da? :D (Går ut ifra at det første er lettest å ordne...) HEY, impuls-idé: ønsk deg en AK-47! Billig og bra, si du har lyst til å jakte på...hmm...fugler, eller noe... :smile:

Lenke til kommentar

Jeg ville heller ha gått for en litt billigere tingest jeg penta. Ville ha kjøpt en Sensobaded pussy jeg. Tror den koster 400kr og det ser ut som man kan ha mye morsomt med en slik.

En moped når man er 18? WTF snakker dere om da? Moped er bare for 16-18.(19 noen ganger)

Du kan få dem til og finansiere deler av utdannelsen din. Jeg ville ha blitt sjeleglad for et år med og bo gratis hjemme.

Lenke til kommentar
.... det bør liksom være noe en husker... (Okaj, vi kan utelukke lillebror, da...

.... Da jeg ble 18 fikk jeg en helflaske sprit av Søss.... Resultatet ble at jeg husket svært lite av min 18 års dag... :roll: Men det var morro da.... Rave rundt hengedrita på fest og så i byen i Arendal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...