b-real Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg fyller 18 den 10.Juli () og gammlingene har begynt å lure på hva jeg ønsker meg til geburstagsgave... Og jeg ønsker meg egentlig bare en bil, noe som gamlingen egentlig ikke har råd til, så...noen som har noen gaveforslag? Ikke penger.. Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...4&GrpID=10&s=pl Lenke til kommentar
b-real Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=info&p=37172&t=1401&l=2&AvdID=1&CatID=4&GrpID=10&s=pl Eh...tvilsomt...de prøver å finne meg noe som ikke har med data å gjøre, så jeg tviler på at jeg får en ny CPU Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 gebursdag, heter det. du kan ønske deg.. en fiskestang, finfine klær.. en moped? snille barn og fred på jord.. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 en lillebror du kan leke med, kanskje? :smile: Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 krig og fred og sånt Klær er jo et godt alternativ da.. men da må du være spesifikk Ellers blir det ikke alltid så artig.. Jeg sa "Vet ikke" og fikk penger. Noe som oftest er det beste Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Klær er jo et godt alternativ da.. men da må du være spesifikk Ellers blir det ikke alltid så artig.. Jeg sa "Vet ikke" og fikk penger. Noe som oftest er det beste Penger ække så kult på 18-års-dagen... Det er vel egentlig ikke klær heller, det bør liksom være noe en husker... (Okaj, vi kan utelukke lillebror, da...) En krig eller et lite stykke fred til ære for en på 18-års-dagen, hadde ikke det vært noe, da? (Går ut ifra at det første er lettest å ordne...) HEY, impuls-idé: ønsk deg en AK-47! Billig og bra, si du har lyst til å jakte på...hmm...fugler, eller noe... :smile: Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Du kan jo ønske deg en vovs!! Ellers Moped, tur til utlandet?, Skikkelig HI-FI anlegg fra hi-fi klubben f.eks. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 krig og fred og sånt det er jo ikke en skjønnhetskonkurranse da penger er vel det beste. da kan du kjøpe det du vil Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hmm, nå skal vi se -sa den blinde... Du kan jo ønske deg et abonnement på et blad du liker Og så noe bling bling, en stav, og en hatt med fjær Ja, åsså.... har du klokke? Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 En tur til et sted du lenge har hatt lyst til å besøke. Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 en blowjob fra en pen kvinne , om det er noen som husker den posten Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Jeg ville ha bedt om et saftig annlegg fra HiFi-klubben som du hadde satt sammen selv. Veldig kjekt med litt god lyd en gang i blant! Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 En tur til et sted du lenge har hatt lyst til å besøke. Mhm, en tur til egypt elns Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Andrew Blakes Komplette Samlede Verker på DVD ellerno? Ev. http://realdoll.com Lenke til kommentar
CFD Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Jeg ville heller ha gått for en litt billigere tingest jeg penta. Ville ha kjøpt en Sensobaded pussy jeg. Tror den koster 400kr og det ser ut som man kan ha mye morsomt med en slik. En moped når man er 18? WTF snakker dere om da? Moped er bare for 16-18.(19 noen ganger) Du kan få dem til og finansiere deler av utdannelsen din. Jeg ville ha blitt sjeleglad for et år med og bo gratis hjemme. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2003 Du kan få dem til og finansiere deler av utdannelsen din. Jeg ville ha blitt sjeleglad for et år med og bo gratis hjemme. Vel, jeg bor da hjemme gratis og de betaler bøker og slikt for meg så Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 .... det bør liksom være noe en husker... (Okaj, vi kan utelukke lillebror, da... .... Da jeg ble 18 fikk jeg en helflaske sprit av Søss.... Resultatet ble at jeg husket svært lite av min 18 års dag... Men det var morro da.... Rave rundt hengedrita på fest og så i byen i Arendal Lenke til kommentar
SoW Skrevet 4. juli 2003 Del Skrevet 4. juli 2003 tur til utlandet? En tùr til utlandet hadde vel ikke vært dumt da..? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå