SUPER-PC Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 HEHE Den kommer nok i 3 eller 4 kvartal måned 7 - 9 eller 10 - 12 Håper dette var et godt nok svar... 8) :smile: :-? :o Lenke til kommentar
abene Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hvorfor det, er XP ustabil? SP2 for XP er fortsatt ikke i betaversjon, så den kommer trolig ikke før i fjerde kvartal. Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvorfor det, er XP ustabil?For enkelte av oss er den dessverre det Får håpe M$ greier å rette litt på intrykket jeg har av dem. Til nå har jeg kalt XP for beta OS fullt av bugs og andre dyr. Lenke til kommentar
abene Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvorfor det, er XP ustabil?For enkelte av oss er den dessverre det Får håpe M$ greier å rette litt på intrykket jeg har av dem. Til nå har jeg kalt XP for beta OS fullt av bugs og andre dyr. Da har du nok ikke prøvd windows 2000. Den er faktisk MEGET stabil. XP var egentlig unødvendig, men de tjener nok mer penger på den så... Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 2. juli 2003 Del Skrevet 2. juli 2003 Hvorfor det, er XP ustabil?For enkelte av oss er den dessverre det Får håpe M$ greier å rette litt på intrykket jeg har av dem. Til nå har jeg kalt XP for beta OS fullt av bugs og andre dyr. Da har du nok ikke prøvd windows 2000. Den er faktisk MEGET stabil. XP var egentlig unødvendig, men de tjener nok mer penger på den så... nei, jeg har ikke prøvd win 2k, men jeg vet at det skal være stabilt og godt. Skulle valgt det i stedet for Win XP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå