S-E Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Som tittelen sier; en stokk i vannet. Bildet er ikke nevneverdig redigert, kun fjernet 2 blader som fløt på feil sted. Tar gjerne i mot synspunkter og tips etc. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Oooh, den likte jeg. Var nesten beroleggende å se på. Digg! Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Jeg håpet på minst en tømmerstokk,men ble avspist med en kvist Bildet fungerte det,med sin etiske enkelhet. Men ville vri det ørlite mot venstre,er litt tung nederst til høyre. Endret 10. november 2010 av Nautica Lenke til kommentar
Inc Skrevet 14. november 2010 Del Skrevet 14. november 2010 Kult bildet, men skulle det hengt på veggen ville jeg ha valgt utsnitt i portrettformat eller landskap. Nå er det nesten 1x1 som jeg ikke synes passer helt. Lenke til kommentar
S-E Skrevet 15. november 2010 Forfatter Del Skrevet 15. november 2010 Bare til info, bildet er i 3:4 format. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå