Alexander89s Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Saken er at for 3mdn siden ble jeg fortalt at jeg måtte flytte ut av leiligheten pga. renovering. Tiden gikk og jeg fant meg ingen leilighet, så 01.10.10 startet de å renovere men jeg fikk fortsatt bo der. Den første uken skjedde det ikke mye på renoveringsfronten. Men igår reiv de hele badet, altså toalettet, dusjen og vasken. Jeg er ferdig med skole, og jobber 20%.Dvs 1-2 dager i uken. Jeg kan dusje før jeg skal på jobb, men ikke utenom. Any tips på hvor jeg kan gå på do, og dusje når jeg ikke er på jobb? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tja, har dere svømmehall? Her koster det rundt 40 Kr, så får du dusje osv. Lenke til kommentar
Alexander89s Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Nej, desverre Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Ingen trenings studio eller noe? Hva med å dusj hos venner? Endret 10. november 2010 av AvidGamer Lenke til kommentar
Alexander89s Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Det er reserveløsningen, vil gjerne finne noe offentlig. Lenke til kommentar
Klykken- Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Sjekk skoler i nærområdet. Gjerne med gymsal. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Blir vel litt dyrt å skulle drive og drite offentlig, så er det ikke bedre å bare bo hos en venn elns? Hvor lenge skal du være doløs? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du kan jo gå på do på et kjøpesenter. Enkelte bensinstasjoner langs motorveier har dusj. Disse er ment for trailersjåfører, men hvis du legger fram saken din kan du sikkert låne den. Lenke til kommentar
BIM-Tech Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 heisan hvorfor ikke melde deg inn på SATS eller noe, de har dusj og du kan være der så mye du vil. Kun 370 pr mnd.. Det er ikke mer enn litt over 10,- pr dag.. Det samme som det koster å gå på do på oslo sentralbanestasjon, og der er det ikke rent en gang. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Hør med militæret om du kan få kjøpt en BC Uansett, det må være kjipt uten do. Jeg ville nok dratt på et kjøpesenter eller noe. Hvor lenge er det igjen til du får igjen do? Lenke til kommentar
Hanske Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 heisan hvorfor ikke melde deg inn på SATS eller noe, de har dusj og du kan være der så mye du vil. Kun 370 pr mnd.. Det er ikke mer enn litt over 10,- pr dag.. Det samme som det koster å gå på do på oslo sentralbanestasjon, og der er det ikke rent en gang. Du trenger ikkeg gjøre navnet vanskeligere enn det er. Stasjonen heter Oslo Sentralstasjon. Lenke til kommentar
AndyPanda Skrevet 21. november 2010 Del Skrevet 21. november 2010 Gå på Clas Ohlson og kjøp en porta-potti! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå