Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Klar for sex

Gjest Anonym

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg er en 16 år gammel jente som nettopp gikk fra å være god venn til kjæreste med en veldig god guttevenn av meg. Vi har det kjempe koselig sammen. Jeg har den siste tiden følt meg klar for sex, men jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal vise det til kjæresten min. Han har debutert, det har ikke jeg noe han vet (vi har snakket en liten del om emne) så jeg tror nok han vil bli glad når han forstår at jeg føler meg såpass trygg på han at jeg vil at det er han som skal "ta" jomfrudommen min. Jeg vil liksom ikke si det med ord at jeg kunne tenke meg sex med han når vi ligger i sengen hans og prater og klemmer og koser med hverandre. Hvilke tegn kan jeg gi ham? Hva kan jeg gjøre for at det skal komme naturlig og ikke "Nå skal vi ha sex"-aktig liksom. Skjønner dere hva jeg mener? Har på følelsen at noen vil si "ta det der og da" men i og med at jeg ikke har noe erfaring vil jeg gjerne ha litt tips og råd.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bare go for it. Når dere ligger i senga og koser, så bare gå litt lengre enn vanlig. Stryk han utenpå buksa. Du kan også si du er kåt, så skjønner han teininga.

Lenke til kommentar

Hei

Jeg er en 16 år gammel jente som nettopp gikk fra å være god venn til kjæreste med en veldig god guttevenn av meg. Vi har det kjempe koselig sammen. Jeg har den siste tiden følt meg klar for sex, men jeg vet liksom ikke hvordan jeg skal vise det til kjæresten min. Han har debutert, det har ikke jeg noe han vet (vi har snakket en liten del om emne) så jeg tror nok han vil bli glad når han forstår at jeg føler meg såpass trygg på han at jeg vil at det er han som skal "ta" jomfrudommen min. Jeg vil liksom ikke si det med ord at jeg kunne tenke meg sex med han når vi ligger i sengen hans og prater og klemmer og koser med hverandre. Hvilke tegn kan jeg gi ham? Hva kan jeg gjøre for at det skal komme naturlig og ikke "Nå skal vi ha sex"-aktig liksom. Skjønner dere hva jeg mener? Har på følelsen at noen vil si "ta det der og da" men i og med at jeg ikke har noe erfaring vil jeg gjerne ha litt tips og råd.

For meg kom det iallefall av seg selv. Vi så på hverandre og visste hva den andre tenkte. Som de andre sier, gå litt lenger. Ta på han litt hardere, kyss han mer intimt, og vis at du vil at han skal ta på deg også. Og hvis dere begge føler dere klare, så tror jeg nok dere vil forstå det på hverandre :)

Lenke til kommentar

Når jeg leser denne tråden begynner jeg å tenke wow, så koselig det høres ut å ha en kjæreste og gjøre noe sånt skikkelig romantisk. Ikke bare finne random jenter som du møter når på byen og pule i fylla! Men jeg tror jeg snakker for de fleste gutter at hvis jente tar litt mer initaitv, begynner å ta av klær, ta av skjorta di. Stryke deg på låret osv. Så tar vi hintet, tipper at han er redd for å gjøre noe som du ikke har lyst til og venter på et hint fra deg før dere går videre! Visk han noe sexy i øret, og velg og vrak av tingene over!

Og lykke til :D

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...