Xander^ Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Jeg har satt opp en ubuntu-boks som jeg bruker som server.. For å teste om gjestekontoen fungerte, logget jeg meg på server-mappen med "guest" som brukernavn.. Og det fungerte.. (Yay ) Uansett.. nå vil jeg logge meg inn som en annen bruker og jeg får ikke logget meg inn annet enn som gjest.. Hvordan får jeg Win7 til å "glemme" gjeste-innloggingen og servere meg et login-vindu? Virker som om Win7 har låst meg til "guest" på serveren Litt kronglete forklart men men edit: Å logge av og på win-maskinen fungerer, men synes det blir litt tungvint Endret 10. november 2010 av Xander^ Lenke til kommentar
TCi Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Sjekk her: Control Panel\User Accounts and Family Safety\Credential Manager Lenke til kommentar
myhken Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Du kan også gjøre det ved å høreklikke på mappen du ønsker å legge til som delt mappe i Windows 7, og velge det jeg har markert med rødt her: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå