protoneedhelp Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg vurderer å dra dit, men lurer på hvordan landskap det er der. takk på forhånd Lenke til kommentar
bruker_1234 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Skal du på fjelltur eller noe? Da ville jeg heller dratt nordover til Finnmark/Troms;) Lenke til kommentar
protoneedhelp Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Skal du på fjelltur eller noe? Da ville jeg heller dratt nordover til Finnmark/Troms;) nah, jeg vil bare dra dit for å se hvordan det er. Men jeg vil vite hvordan landskap det er der. Hvis det er mye fjell, så er det best jeg tar med mine fjellsko Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 i aust agder er det observert holmer, skjer og øyer omringet av saltvann, det finnes sjeldnere observasjoner av lignende arter i ferskvann, det er også observert turområder i kupert terreng i innlandet, det sies også at man kan finnes steiner formet som fjell og bekker med en liket til elver og stryk. men fra spøk til revolver: makan til difust spørsmål er det lenge siden jeg har satt må jeg si. før du stiller spørsmål: forsøk google. vis du ikke finner noe der så vør spesifikk i spørsmålet ditt. som eksempel så er evje(i Evje og Hornes kommune) i aust-agder og det er også Arendal så, hvor i Aust-Agder er det du skal? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå