Migla Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Yo, som dere alle vet så duger ikke internet explorer. Det er tregt, rotete og ser helt dumt ut. - Så derfor bruker jeg firefox. Jeg har ingen FEIL eller problemer, jeg bare irriterer meg over at det er kun fanene jeg har oppe som vises. Picture: Hvordan skal jeg få opp den linja jeg skriver inn adresser, og verktøy, bokmerker osv? Har allerede høyreklikka og holdt på rundt på hele greia, sjekka kontrollpanel... Noen som veit? TAKKER! Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Jeg vil anbefale deg å ikke innlede en tråd på den der måten. Du virker særdeles lite seriøs, og folk får ikke lyst til å hjelpe deg. Dessuten inviterer det til avsporing. Med mindre det er noe alvorlig galt, bør dette gå ved å trykke på "vis - verktøylinjer" (som er øverste valg). Jeg har også endret trådtittelen din til noe litt mer beskrivende. Edit: Om du ikke får opp den vanlige menyen øverst i programmet heller (fil - rediger - vis - bokmerker osv.), trykker du på alt-knappen. Endret 10. november 2010 av Herr Brun Lenke til kommentar
RattleBattle Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Denne løsningen her burde fungere for deg også: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1230852&view=findpost&p=15684650 Lenke til kommentar
Åse Gnn Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 jeg får ikke opp adresselinjen med startside og favoritter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå