Gentlemanful Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hei, Hvordan kan jeg få bedre motivasjon til å jobbe med skolen, har dere noen tips, til å bli bedre motivert ? Takk for svar! Mvh. -Gentleman- Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Alle opplever motivasjonsproblemer fra tid til annen. Tror suksess har mer med besluttsomhet å gjøre: de som lykkes stiller rett og slett ikke spørsmål med sine valg i utide. Da blir det veldig enkelt, underveis tenker man bare på å gjøre det best mulig. Hva man ellers skulle gjort driter man i til veivalg faktisk er aktuelt. Endret 10. november 2010 av Isbilen Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har du noen fremtidsplaner? Valg av utdanning etc. Jeg har funnet ut at det hjelper meg mye Lenke til kommentar
Scannor Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Snakk med kontaktlærer,rådgiver eller helsesøster. De kan mange tenknikker for å øke motivasjonen din=) Lenke til kommentar
Betenkt Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Godt oppsumert her: http://www.wikihow.com/Get-Motivated-to-Study Lenke til kommentar
Gentlemanful Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 takk for svar ;-) Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Varierer og avhenger også veldig av hvordan du lærer og konsentrerer deg best. Jeg selv kan til tider sitte å heller ha lyst til å blåse hue av meg selv, fremfor å gjøre oppgaven som er gitt. Min løsning er å trø på headsettet og skru på HØYT med noe hard musikk, så kommer motivasjonen og alt av seg selv etterhvert. Jeg blir bare mer demotivert av helt stille rom, som nevnt i wiki-artikkelen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå