lillegutt_70 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 På min datamaskin ligger det veldig mange "unødvendige" dokumenter. Som blant annet en del bilder, tekstdokumenter,musikkfiler osv, som jeg ikke trenger. Mitt spørsmål er kanskje litt dumt, men hvordan rydder man harddisken på mest effektiv måte? Må jeg faktisk gå inn i hver mappe,og slette 1 og 1 dokument om gangen? eller finnes det noen enklere måte? w Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lettere å slette mapper, hvis det ikke er noen viktige filer i den. Eventuelt hente ut de viktige filene, og deretter slette mappen. Eventuelt slette ALT på harddisken og legge inn Windows på nytt. Dette kalles en clean install. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå