BalleKnalle Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hei Ville se om det er mange med like problem. I mitt tilfelle gjelder det PC versjonen. Opplever at spillet fryser. Både in-game og i menyer i spillet. Både multiplayer og singleplayer. I tillegg når det fungerer innimellom er det en utrolig lagg. Lenke til kommentar
Bache_90 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 du har ikke en for dårlig pc ? Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fryser omtrendt etter 20-30 min hos meg, og da må maskinen restartes... Lagger også veldig i cut scenene... Lenke til kommentar
Fyllesjuk Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Lagger mye selv, fryser også har ikke dårlig pc vil jeg påstå. Lenke til kommentar
BalleKnalle Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Nei tror ikke pc'en er for dårlig. Kjører MW2 som bare det. Ser flere plasser rundt om på nettet at det er mange med samme problemer uavhengig av hardware. Dette er jo id3 quake 3 grafikkmotoren så alle pc'er produsert de siste 5 åra skulle klare jobben greit. Lenke til kommentar
Karmany. Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Har fryst en gang hos meg, så jeg ser ikke på det som noe problem. Eneste jeg ikke liker er att jeg kun finner online zombie-mod 1/10 ganger.. Lenke til kommentar
Snubble_bil Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Fryser in-game og i lobby på ps3 også. Plus at det er et helt drøss med andre småfeil som er veldig irriterende... Er nok bare å smøre seg med tålmodighet til neste oppdatering..... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå