Rivers Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Jeg sitter fast da alt på telefonen nå står på polsk Første gang jeg starter opp telefonen får jeg opp språkvalg. Jeg prøver å scrolle ned ved å dra fingern over skjermen, men telefonen velger et av knappene og hopper lykkelig videre. Nå sitter jeg her og skjønner ikke en dritt. Og i bruksanvisningen er det ingen hjelp å finne. Jeg har kikket etter ikoner med tannhjul og/eller fastøkkel, men jeg finner ingen. ... ikke polsk .... Tsjekkoslovakisk. Har funnet settings utifra dette bildet Men inne på settings skjønner jeg fortsatt ikke en dritt. Bare en masse skriftlige valg som det er vanskelig å tyde noe ut av. LØSNING: Etter MYE knoting har jeg endelig fått byttet. Etter settings knappen så var det linje/valg nummer 9 som skulle velges. Og så er det bare å velge det øverste av 3 valg ... tror jeg. Enten den eller gå inn på linje 2 og deretter velge det nederste valget. Endret 10. november 2010 av Rivers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå