mr-niceguy Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 så jeg siter virkelig med integrasjon, nå som vi har fått det ut av veien, så har et par oppgaver jeg kunne trenge hjelp med først oppgave ∫sin^2(X)/(1+sin^2(x)dx så hvordan går jeg frem å låse den? neste oppgave : ∫x/sqrt(x^2+x+1)dx denne har jeg greid litt tror jeg , så jeg gjorde slik: 1/2∫2x+1/sqrt(x^2+x+1)dx-1/2∫1/sqrt(x^2+x+1)= x^2+x+1=(x+1/2)^2+3/4((x+1/2)+1) kommer ikke videre eller hvet ikke om jeg er bærtur her:( har en del andre oppgaver men tror jeg skal holde til de 2 først! enyways takk på forhånd folkens Lenke til kommentar
Janhaa Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 så jeg siter virkelig med integrasjon, nå som vi har fått det ut av veien, så har et par oppgaver jeg kunne trenge hjelp med først oppgave ∫sin^2(X)/(1+sin^2(x)dx så hvordan går jeg frem å låse den? http://www.matematikk.net/ressurser/matteprat/viewtopic.php?t=26846 Lenke til kommentar
Nebuchadnezzar Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hvilket linje går du på ? Mat111 ? Lenke til kommentar
mr-niceguy Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 ja MAT1100 BTW det her er opligen jeg skal levere imorra so eatherway im fuked får den tilbake sikkert og må gjøre den omgjen om 2 uker eller noe...... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå