-Sevve- Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hei, vet ikke helt hvilket kamera, men hvordan kan jeg filme fra pc'en med filmkamera? hvilkne programmer/software trenger jeg? skal prøve å finne ut hvilket kamera det er! har heller ikken noe bruksanvisninger o.l. Takk for svar Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Jeg må si du var litt vag i dag. Jeg vet ikke om det er noen kameraer som lar deg skyte film via PC. Å ta bilder via PC, derimot - det støttes av de fleste DSLRene. Lenke til kommentar
TheCatIsALie Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Var jeg deg, ville jeg først filmet, så lagt inn på PC. Ikke filmet via PCen. Om du har kamera, følgte det trolig med et program som fungerer med kameraet. Hvis ikke finnes det noen gratise programmer, men de beste koster nok litt, om du ikke kan låne av bekjente eller noe. Oh, så du ville finne ut hvilket kamera nå. Står kanskje under det. Hvis ikke ville jeg bare kobla til PCen, og overført en video eller to, så kan du se hvilket format video er i, og skaffe program som støtter denne filtypen. Lenke til kommentar
-Sevve- Skrevet 10. november 2010 Forfatter Del Skrevet 10. november 2010 Ok takk for svar, var bare en kompis som lurte. Lenke til kommentar
billywillie Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Med Canon 55od og eos utility kan filme med pcèn. Men filmen blir lagret på minnekortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå