evgeny Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Tenkte å kjøpe meg ps3 move men vet ikke om det finnes mange spill til det ennå. Jeg finner heller ingen norsk slippdato liste over spill som støtter move. Noen som vet hvor jeg finner det? Lenke til kommentar
frebp Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Spill som er ute nå (med move støtte): Tiger Woods PGA Tour 11 Sports Champions Start The Party! Buzz! The Ultimate Music Quiz Singstar - Dance Resident Evil 5: Gold Edition Racket Sports Toy Story 3: The Video Game The Shoot Time Crisis: Razing Storm EyePet - Move Edition NBA 2K11 TV Superstars The Lord Of The Rings: Aragorn's Quest R.U.S.E. Kung Fu Rider John Daly's ProStroke Golf Heavy Rain MAG The Fight: Lights Out Mange spill har blitt relansert med move støtte. Du må bare passe på at du kjøper den "nye" versjonen av spillet. Pleier gjerne å stå noe som f.eks "Heavy Rain (Move Edition/Kompitabel) Noen spill som kommer: The Sly Collection Killzone 3 TRON Evolution Create Get Fit With Mel B LittleBigPlanet 2 Michael Jackson: The Experience Sorcery SOCOM: Special Forces 1 Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 (endret) Du kan fint patche gamle spill også, om du er tilkoblet PSN. Ihvertfall Heavy Rain, i.flg. Playstation-bloggen. :-/ Så det skal gå fint uten Move-edition. Endret 10. november 2010 av KongRudi Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 Skal kanskje kjøpe Move når Killzone 3 kommer ut, hvis funksjonaliteten blir bra. Ellers er jeg ikke særlig interessert. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 25. desember 2010 Del Skrevet 25. desember 2010 Fikk Move Starter Pack til Jul.. noen som har noen tanker om hva jeg bør skaffe meg av spill!? Hva med Heavy Rain Move Edition!? Jeg spilte det aldri.. likte godt det forrige spillet (som jeg nå ikke husker navnet på) .. eh.. det spillet hvor man begynte i en Cafe Diner og spilte handlingen fra forskjellige personer.. Takk! Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 God plass for Move-spill.. Click på Coverage for mere info om funksjonalitet, og reviews. http://www.gameslist.iwaggle3d.com/ Lenke til kommentar
BlackLagoon Skrevet 27. desember 2010 Del Skrevet 27. desember 2010 Mange spill har blitt relansert med move støtte. Du må bare passe på at du kjøper den "nye" versjonen av spillet. Pleier gjerne å stå noe som f.eks "Heavy Rain (Move Edition/Kompitabel) Med unntak av Residen Evil 5 (der kun gullutgaven støtter Move), så blir vel stort sett originalutgavene patchet for å støtte Move. Nyutgivelsene er ofte bare et klistremerke på coveret for å øke sjansen for impulskjøp blant nybakte Move-eiere. Ellers ser det ut som det utpå nyåret vil komme en del oppgraderte versjoner av Wii spill, som Dead Space Extraction og No More Heroes. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 28. desember 2010 Del Skrevet 28. desember 2010 Noen spill som kommer: The Sly Collection Det stemmer ikke helt. The Sly Collection er alle de tre spillene samlet, mem ingen av dem har støtte for Move. I tillegg har du en del mini-games, og disse har Move-støtte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå