bIsk0p Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hei, Leter etter etter et nytt kabinett som kan ta over for mitt antec three hundred som jeg synes bråker for mye og kom over dette fra Cooler master. Etter hva jeg leser, skal dette gi bra støydemping og er i en passende prisklasse.. Min HW; AMD PHENOM II X4 /m SCYTHE MUGEN CPU kjøler ATi HD5850 Intel SSD (kanskje jeg kjøper en 2.5" 250GB snart) Jeg har prøvd å støydempe kabinettet jeg har, men det holdt ikke. Er for tynne dører og for mye perforering. Noen som har erfaring med kabinettet eller alternativ i tilsvarende prisklasse? NB: Jeg bryr meg ikke om at det er vanskelig å bygge, utskiftning av HW har en ekstremt lav frekvens. Trenger heller ikke å se fint ut med tanke på kabler. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Kanskje ikke helt optimalt å starte tråd rett før forum oppgradering og nede tid, slår derfor et slag for BUMP! Lenke til kommentar
MRSHOOTABBYz Skrevet 17. november 2010 Del Skrevet 17. november 2010 Har ingen erfaringer med coolermaster kabinettet. Har du sett på Fractal Design Define R3 som har fått mye bra omtale. Det er stille og stilrent, men kanskje litt over prisklassen du tenker på? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå