inor Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Hei. Jeg bestillte nye deler fra komplett.no, og satte maskinen sammen. Jeg formaterte den til windows xp, og installerte nødvendige drivere samt avg antivirus. Men pluteslig begynte den å få bluescreen etter at maskinen hadde vært på i 5minutter. Dette syntes jeg var veldig rart, så jeg prøvde å avinstallere avg. Da varte det kanskje 20-30 min før den fikk bluescreen. Men dagen etter var den like ille. Så tok jeg og formaterte pc'n igjen. Installerte det som trengtes, og den fungerte! Men etter en ukes tid, kom problemet igjen. Den restartes etter bare få minutter. Noen som vet hva dette kan være? Vet ikke om det kan være noe med windowseksemplaret eller delene. Jeg har gått over alle koblinger, og alt ser ut til å være på plass. Håper noen vet hva dette kan være. Takker for svar på forhånd! Lenke til kommentar
inor Skrevet 7. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 7. mars 2011 Jeg byttet harddisk, og da fungerte det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå