Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ville DU deltatt på et hw.no lan i Stavanger i August 2003?

Ville DU deltatt på et hw.no lan i Stavanger i August 2003?  

1. 1. Ville DU deltatt på et hw.no lan i Stavanger i August 2003?

• Ja
      52
    • Jeg har ikke muligheten (bor for langt unna)
      96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stavanger er en flott og renslig by og er et flott sted å arrangere LAN.

Du har tydeligvis ikke vært ute i Stavangers gater kl. 6 lørdag morgen :D Men forslaget er glimrende og jeg stiller sannsynligvis. Det er kjekt at allyse & co arrangerer et LAN til tross for at det krever mye ressurser og planlegging i sommervarmen :yes:

Når kommer flere detaljer om LAN'et ut da? Comp'er, lokale etc.

Hvertfall endel renere enn hovedstaden på alle tider av døgnet.

Lenke til kommentar

Vi må desverre finne en annen plass en metropolis. Selv om metropolis er lokaler som er statlig eiet og et tilbud til ungdommen er det ikke så mye demokrati i utleiinga deres.

Vi fikk avslag pga. da vil vi konkurere med evt deres smålan og det ønsket de ikke.

Lenke til kommentar
Vi må desverre finne en annen plass en metropolis. Selv om metropolis er lokaler som er statlig eiet og et tilbud til ungdommen er det ikke så mye demokrati i utleiinga deres.

Vi fikk avslag pga. da vil vi konkurere med evt deres smålan og det ønsket de ikke.

Det er heia norge vet dere,noen prøver og lage til noe,så setter de på håndbrekket :evil:

Jeg kommer fra sjøen den 17,godt timet lan 8)

Lenke til kommentar

Det er heia norge vet dere,noen prøver og lage til noe,så setter de på håndbrekket :evil:

Jeg kommer fra sjøen den 17,godt timet lan 8)

Vi prøver å finne en bedre plass nå. Får se hva som skjer. Uansett blir det nok en del mer interessant en meteropolis

Lenke til kommentar

Jeg regner med at jeg kan komme. (Avhengi av skoleplass til nesteår) Men siden det ikke koster allverden og dra ifra Bergen til stavanger så kanskje jeg kommer. Men det er litt viktig og vite hvor og når det er..

Lenke til kommentar
Dere kommer vel til å arrangere lanet uansett om det bare er si en 50stk som er interrsert i å komme? eller må det være over 100stk som sier ja til å komme... :roll:

Hovedsaklig ønsker vi fult hus siden vi MÅ gå med null eller overskudd. Vi kan ikke gå i underskudd. Men det er noe å gå på...

Lenke til kommentar

Om vi skulle utsatt lanet et par uker pga litt mer planlegging (iom vi fikk en liten hindring hva ville passet best for dere: 25-27juli, 1-3august eller 8-10august?

Senere enn det blir det fort problemer med folk skal i militær, på skoler ol.

Hadde dere vært villige til å betale 350,- for flere dager enn bare en helg?

Er det veldig viktig å legge det i en helg i sommerferien?

Lenke til kommentar

Etter en hard dag dag på veien har vi kommet fra til følgende.

Om alt går etter planen vel og merke skal lanet avholdes på Sola Kulturhus. Vi har trolig plass til 200 deltakere og vil bli avholdt fra 25-27 Juli.

Vi kan friste dere med vi trolig får en fiber-internettlinje på 100mbit til "ubegrenset" :D:D:D:D:D

Vi ønsker fremdeles innspill fra dere!

Lenke til kommentar

innlegg som allerede er lest 3 ganger i andre tråder

Er det strengt tatt nødvendig med FIRE prioriterte tråder om SAMME emne?

Du poster jo akkurat samme info i alle trådene. Skal vi da svare i alle fire også?

Det er vel strengt tatt bare nødvendig med en tråd på det nåværende tidspunkt mao en tråd om HW.no LAN #1 i Stavanger.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...