Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ville DU deltatt på et hw.no lan i Stavanger i August 2003?

Ville DU deltatt på et hw.no lan i Stavanger i August 2003?  

1. 1. Ville DU deltatt på et hw.no lan i Stavanger i August 2003?

• Ja
      52
    • Jeg har ikke muligheten (bor for langt unna)
      96

Anbefalte innlegg

Hehe. Snakk om Osloegoisme. Trur dere verden sirkler rundt oslo eller? For å si det slik er oslo en by som har flere store lan nærtliggende. At vi bestemte oss for Stavanger er av en grunn Stavanger har få lan og er en grei plass å begynne pga. hva vi bor. Trur dere virkelig vi har råd til å dra til andre storbyer for å arrangere et lan med det første? Vi får ikke betalt for dette.  

Stavanger er bestemt pga det er mange som ønsker å delta og stavanger bør ha en sjangse å få noe staslig. og vi KOMMER til oslo når den tiden er ikke. Oslo er den minst prioriterte byen. Skal jeg si hva jeg mener ligger bergen, trondheim,kr. sand, bodø ol før oslo.

Stavanger lanet kommer til å bli sjef. Vi kommer til å tilby fiberlinje og kjøre ett nullbudsjett. De som kommer skal sent glemme det. Det lover vi!

Må bare le jeg. Grunnen til å holde et Lan i Oslo er pga at det er sentralt. Er ganske sikker på at flertallet av brukerne på hw forumet er fra Østlandet. Ville ikke det beste vært at flest mulig kunne komme på et Lan? På denne måten kunne det blitt litt penger i kassa slik at det fort kunne blitt flere Lan rundt omkring i Norge.

Du sier at Oslo er siste pri, når begynte hw å kjøre en slik desentraliseringspolitikk?

Vet ikke helt hvem som er egoister jeg. Virker som det faktisk er de moderatorene som kommer fra nær traktene av Stavanger, pga av at de ikke får betalt for å komme til evt Oslo.

Hvordan har egentlig Stavanger blitt valgt? Har ikke brukerne av forumet noe å si? Syns dette skulle vært en demokratisk avgjørelse!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hehe. Snakk om Osloegoisme. Trur dere verden sirkler rundt oslo eller? For å si det slik er oslo en by som har flere store lan nærtliggende. At vi bestemte oss for Stavanger er av en grunn Stavanger har få lan og er en grei plass å begynne pga. hva vi bor. Trur dere virkelig vi har råd til å dra til andre storbyer for å arrangere et lan med det første? Vi får ikke betalt for dette.  

Stavanger er bestemt pga det er mange som ønsker å delta og stavanger bør ha en sjangse å få noe staslig. og vi KOMMER til oslo når den tiden er ikke. Oslo er den minst prioriterte byen. Skal jeg si hva jeg mener ligger bergen, trondheim,kr. sand, bodø ol før oslo.

Stavanger lanet kommer til å bli sjef. Vi kommer til å tilby fiberlinje og kjøre ett nullbudsjett. De som kommer skal sent glemme det. Det lover vi!

Nåvel... Hvis dere skal ta alle mulige byer på vestlandet før dere i det heletatt nærmere dere Oslo, så blir det ikke noe HW lan for meg for å si det mildt. Har ikke bil selv og har ikke lyst å bli kjørt/kjøre bus rundt halve Norge for et lite lan.

Men HW lan er vel kanskje ikke min ting når folk tar sterk avstand fra CS.. :wink:

Ikke at jeg har noe imot byen eller noe altså. Må dere som kommer dere på lanet ha det hyggelig.

Lenke til kommentar
Okei. RATM. Betal reiser, opphold. Skaff oss lokalkontakter og lokal transport så skal vi vurdere det.........

Tror du det blir spesiellt billigere for oss å dra til Stavanger og betale reise og opphold? (vet ikke helt hvordan opphold greiene er)

Jeg og har lurt på hvordan stedet å ha lanet er blitt valgt. Etter hva jeg husker var det Oslo som hadde flest stemmer og Stavanger nr. 2.

Lenke til kommentar
Okei. RATM. Betal reiser, opphold. Skaff oss lokalkontakter og lokal transport så skal vi vurdere det.........

Er vel ikke vits å komme med en spydig quote når jeg faktisk kommer med et innspill.

Er alle Moderatoren fra Vestlandet eller? Hvordan skal dere finansiere reiser, opphold etc i f.eks Bodø?

Så avgjørelsen angående Stavanger er tatt grunnet utgifter for moderatorer (se; reiser og opphold) og ikke hva brukerne av forumet ønsker?

Siden hw.no er såpass etablert er det vel ikke noe problem å skaffe sponsorer, gratis lokale for å holde et Lan på Østlandet?

Lenke til kommentar

Mulig at jeg setter ting litt på spissen, men jeg blir litt provosert når du sier at Oslo er siste pri. At det altså først skal holdes Lan på Vestlandet, Sørlandet og Nord Norge.

Hvorfor olde et Lan både i Stavanger og Kristiansand? Da kunne værtfall et av disse blitt holdt på Østlandet et sted...

Lenke til kommentar

1. Vi er ikke finansiert av Hardware.no firmaet.

2. Det er ikke "bare" å skaffe sponsorer

3. Oslo er lite sentralt i Norge. Da hadde heller Trondheim vert valget.

4. Jeg kommer med "spydige" kommentarer pga. vi har tatt et valg. Hva om jeg tok kontakt med TG crewet og klaget på for de var udemokratiske pga. flere vil ha det til Bergen isteden for Hamar. Samme prinsipp. Det er vi som skal holde det og dermed vi som må bestemme hvordan det skal utføres.

Vi har også sagt resultatene er noe vi brukes til en pekepinn. Ikke bestemt det er det vi skal gjøre...

Lenke til kommentar

Er det noen av dere her som har tenkt tanken at dette LANet ikke er en rettighet, og at hvis de vil ha et LAN i Stavanger fordi det byr på minst problemer for dem selv, så bør de vel få lov til det? Heh, tror ikke jeg hadde giddet ha et LAN i Vardø pga jeg fikk en 100+ flere folk der, pga for mye arbeid for meg.

Kanskje, når HW-LAN har fått et bra rykte, god inntekt og blitt skikkelig etablert, så kommer det til Oslo, og det er vel bedre med et skikkelig, bra og meget godt planlagt LAN fra folk med mye erfaring enn et første-gangs prøveLAN? ;)

Lenke til kommentar

Jo jo, det er fair det Blib, men jeg blir jo litt provosert når Oslo blir satt som siste pri. Lan er selvfølgelig ikke en rettighet, men det er vel ønskelig at flesteparten av de som ønsker et hw lan får muligheten til å delta på et slikt Lan.. Derfor syns jeg det er rart at Oslo blir nedprioritert.

Lenke til kommentar
Jo jo, det er fair det Blib, men jeg blir jo litt provosert når Oslo blir satt som siste pri. Lan er selvfølgelig ikke en rettighet, men det er vel ønskelig at flesteparten av de som ønsker et hw lan får muligheten til å delta på et slikt Lan.. Derfor syns jeg det er rart at Oslo blir nedprioritert.

Det er sikkert bare en morgengretten Aleks som snakker :p (eeek, please dont kill me! (A))

La oss nå se hvordan det går. Er du heldig så blir det for liten interesse og HW.no finner ut at de må holde det i Oslo for å få nok besøkende ;)

Lenke til kommentar
Det er sikkert bare en morgengretten Aleks som snakker :p (eeek, please dont kill me! (A))

Nei, jeg forstår argumentene hans godt jeg, tror faktisk det er jeg som er overtrøtt. På Østlandet har vi faktisk årlig 2 store Lan, ett i Fredrikstad og et i Hamar.

Lenke til kommentar

Synes mange er utakknemlige her...Nå strever HW i sommervarmen for å ordne nok et LAN party her i landet og det er neppe for å skuffe masse folk at de gjør det :grumpy:

Er det så mange som er gira på LAN-Party andre steder (Tydeligvis hovedsaklig mange fra Oslo) Så prøv å arrangere LAN der selv om dere tror det er så lett å ordne til. (Snakker om no litt større enn en kameratgjeng på 10 stk nå)

HW.no jobber meget bra og dette tyder jo på at de vil strekke seg enda lengre ut for å tilby mere til oss dataintresserte "Geeks"

Lenke til kommentar
Synes mange er utakknemlige her...Nå strever HW i sommervarmen for å ordne nok et LAN party her i landet og det er neppe for å skuffe masse folk at de gjør det :grumpy:  

Er det så mange som er gira på LAN-Party andre steder (Tydeligvis hovedsaklig mange fra Oslo) Så prøv å arrangere LAN der selv om dere tror det er så lett å ordne til. (Snakker om no litt større enn en kameratgjeng på 10 stk nå)

HW.no jobber meget bra og dette tyder jo på at de vil strekke seg enda lengre ut for å tilby mere til oss dataintresserte "Geeks"

:woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...