Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ville DU deltatt på et hw.no lan i Stavanger i August 2003?

Ville DU deltatt på et hw.no lan i Stavanger i August 2003?  

1. 1. Ville DU deltatt på et hw.no lan i Stavanger i August 2003?

• Ja
      52
    • Jeg har ikke muligheten (bor for langt unna)
      96

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nå er jo Stavanger bestemt så ikke noe vits å klage over det. Vi får håpe at det kommer en del folk, så Hw.no crewet får lysten til å videreføre lanet rundt til andre deler av Norge.

Lykke til....håper folk stiller opp!

Lenke til kommentar

Hehe. Snakk om Osloegoisme. Trur dere verden sirkler rundt oslo eller? For å si det slik er oslo en by som har flere store lan nærtliggende. At vi bestemte oss for Stavanger er av en grunn Stavanger har få lan og er en grei plass å begynne pga. hva vi bor. Trur dere virkelig vi har råd til å dra til andre storbyer for å arrangere et lan med det første? Vi får ikke betalt for dette.

Stavanger er bestemt pga det er mange som ønsker å delta og stavanger bør ha en sjangse å få noe staslig. og vi KOMMER til oslo når den tiden er ikke. Oslo er den minst prioriterte byen. Skal jeg si hva jeg mener ligger bergen, trondheim,kr. sand, bodø ol før oslo.

Stavanger lanet kommer til å bli sjef. Vi kommer til å tilby fiberlinje og kjøre ett nullbudsjett. De som kommer skal sent glemme det. Det lover vi!

Lenke til kommentar
Hehe. Snakk om Osloegoisme. Trur dere verden sirkler rundt oslo eller? For å si det slik er oslo en by som har flere store lan nærtliggende. At vi bestemte oss for Stavanger er av en grunn Stavanger har få lan og er en grei plass å begynne pga. hva vi bor. Trur dere virkelig vi har råd til å dra til andre storbyer for å arrangere et lan med det første? Vi får ikke betalt for dette.  

Stavanger er bestemt pga det er mange som ønsker å delta og stavanger bør ha en sjangse å få noe staslig. og vi KOMMER til oslo når den tiden er ikke. Oslo er den minst prioriterte byen. Skal jeg si hva jeg mener ligger bergen, trondheim,kr. sand, bodø ol før oslo.

Stavanger lanet kommer til å bli sjef. Vi kommer til å tilby fiberlinje og kjøre ett nullbudsjett. De som kommer skal sent glemme det. Det lover vi!

helt enig 8)

bare se på verdiskapningen vestlandet kontra østlandet :D ,mangler talla ,men jeg vet hvordan det ligge ann.

kunne ikke svenskene tatt forseg noe mer land,når di først var igang :p

var litt off topic,men jeg syns det er på sin plass.

Lenke til kommentar
hmmm tilnå svarer 10 av 27 ja,det er en bra utvikling!

Er allerede bestemt vi skal avholde det i stavanger. Når jeg tenker over det var denne voten veldig dum pga det er jo klart det vil være et overtall av nei stemmer pga så mange ikke kommer fra stavanger. At så mange har svart er meget positivt. Bare vi får inn flere sponsorer nå trur jeg vi skal komme skikkelig igang med dette. Lanet blir enten holdt i Juli eller August 2003.

Lenke til kommentar
hmmm tilnå svarer 10 av 27 ja,det er en bra utvikling!

Når jeg tenker over det var denne voten veldig dum pga det er jo klart det vil være et overtall av nei stemmer pga så mange ikke kommer fra stavanger.

Dum?det vill jo uansett gi en god indikasjon på hvor mange som kommer,at 3000 svarer nei,og 250 så har dere jo fått det dere er på jakt etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...