elscorpio Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Da har jeg endelig fått min nye gamer fra komplett.no. Skal vi ta en liten diskusjon om hvor kult det er? AJAJAJAAA!!! Black ops, MOH, MW2, here i come! Beklager et så meningsløst innleg, men man må jo få lov til å være litt glad Har ikke kjøpt meg ny pc på 6-7 år!!! Traaaa lalalala! Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Da har jeg endelig fått min nye gamer fra komplett.no. Skal vi ta en liten diskusjon om hvor kult det er? AJAJAJAAA!!! Black ops, MOH, MW2, here i come! Beklager et så meningsløst innleg, men man må jo få lov til å være litt glad Har ikke kjøpt meg ny pc på 6-7 år!!! Traaaa lalalala! Grattis med din nye PC håper du blir fornøyd.. :-) Selv går jeg og venter på nye deler da min gamle traver(selvbygget fra mars 2007) ikke drar Black Ops og Battlefield BC2 tilfredstillende.. Gleder meg Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 kjempefornøyd jeg!!! Leste mange innlegg om at black ops ikke funket. Er vel 95% som har problem med enten installasjonen eller lagging under selve spillet. jeg har absolutt ingen problem. installerte spillet på 15 min, spiller både singelplayer og multiplayer problemfritt! herlig!!! Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hjelper ikke at det ikke lagger osv når spillet er elendig da... Men grattis med ny maskin 2 Lenke til kommentar
bad__ip Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hjelper ikke at det ikke lagger osv når spillet er elendig da... Men grattis med ny maskin +1 Lenke til kommentar
masiss Skrevet 11. november 2010 Del Skrevet 11. november 2010 Hoverkort , skjermkort og cpu du kjøpte da ? ^^ Trenger oppgraderinger selv til Bc2 og BO . Lenke til kommentar
elscorpio Skrevet 2. desember 2010 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2010 Hoverkort , skjermkort og cpu du kjøpte da ? ^^ Trenger oppgraderinger selv til Bc2 og BO . AMD Phenom II X4 955 Black Edition Gigabyte GA-890GPA-UD3H, Socket-AM3 Sapphire Radeon HD 5770 1GB GDDR5 Ikke de beste komponentene, men de er veldig gode.... Kjempefornøyd med pc-en til de pengene Blitt flink på BO også.. 1 Lenke til kommentar
Mister-JG Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Hoverkort , skjermkort og cpu du kjøpte da ? ^^ Trenger oppgraderinger selv til Bc2 og BO . HK: ASUS M4A88TD-V EVO/USB3 CPU: AMD Phenom II X2 560 3,3GHz 80W (angrer bittelitt på at jeg ikke gikk for X4, men satser på en X6 senere når de synker litt i pris. X2 funker foresten strålende men så i ettertid at prisforskjellen var bare et par hundre ;-) Skjermkort: HIS Radeon HD 6850 1GB GDDR5 (Stille og veldig bra) RAM: Crucial DDR3 1333MHz 4GB KIT, CL9 PSU: Chieftec Nitro Series BPS-750C 750W PSU(Som jeg forøvrig fikk kjøpt grisebillig på Kompletts SUPRE Superweekend - kun kr 425,-) Systemdisk: OCZ 64GB Vertex2 Lagringsdisk: WD 1 TB GreenPower(Gjenbruk) Kabinett: Gjenbruk av BZerk Storm(tror jeg det het) med 250 mm vifte i døra. Tror totalen ble ca 5250,- inkl frakt ved diverse Ukens tilbud og Superweekend :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå