Idaidaida Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Heisann! har problemer med min nett-tilgang (også på offentlige nettverk). Får beskjed: "Wireles network connection: Windows was unable to find a ceritficate to log you on to the network (nettverkssnavn)" når jeg åpner boksen "wireless network connection" står det kun "validading identity" og "security-enabled wireless network (WPA). This network requires a network key..." . Får ikke opp noen plass at jeg må skrive inn passord, men vet at jeg må skrive inn passord på offentlig nett. Heime får jeg beskjed om at jeg skal skrive inn passord automatisk, og får beskjed om at jeg er på nett, men når åpner nettleser står det bare "tjener ikke funnet". Har vært i datasjappe med den, men de fant ikke noe galt og kom seg på nett med en gang. whaaat? Kan noe her hjelpe meg???? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 10. november 2010 Del Skrevet 10. november 2010 Verdt eit forsøk: http://helpdeskgeek.com/how-to/windows-was-unable-to-find-a-certificate-to-log-you-on-to-the-network/ Lenke til kommentar
Idaidaida Skrevet 11. november 2010 Forfatter Del Skrevet 11. november 2010 Den som skulle "uncheckes" var "unchecked"! hehe! Takk for forsøket, Zeph, kanskje du har et til? :-) Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 12. november 2010 Del Skrevet 12. november 2010 Du bør prøve å finne nyeste trådløsdriver til maskinen. Evt fra Windows sin driversamling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå